حفاظ شاخ گوزنی (Deer antler guard) بسته به شكل ظاهری و متريال ساخت آن، انواع مختلفی دارد. اين نوع حفاظ با توجه به مدل و نحوه ساخت، وزن و قيمت متفاوتی دارد.

وزن نرده‌های شاخ گوزنی عامل مهمی در تعيين قيمت آن‌ها می‌باشد. وزن نهايی اين حفاظ به عواملی مثل نوع تراكم و ارتفاع شاخه‌ها بستگی دارد. وزن عامل مهمی برای تعيين قيمت نهايی حفاظ می‌باشد.

فهرست مطالب حفاظ شاخ گوزنی

نحوه جوشكاري انجام شده آن بسته به اينكه co2 ‌ يا الكترود باشد در كيفيت نهايي ساخت آن‌ها بسيار موثر است كه در ادامه به تفاوت هر يك به طور مفصل مي‌پردازيم.

قيمت و كيفيت ساخت حفاظ‌هاي شاخ گوزني به عواملي مثل وزن نهايي، تعداد تراكم شاخه‌ها، نوع جوشكاری و نحوه رنگ كردن آن بستگی دارد كه در ادامه به طور مفصل به هر يك مي‌پردازيم.

نصب حفاظ‌های شاخ گوزنی با توجه به پايه آن روی ديوار متفاوت است و بهتر است از يك كارشناس فنی مشورت بگیرید.

در ادامه با حفاظ شاخ گوزنی بيشتر آشنا مي‌شويم و آن را از ابعاد مختلف بررسي مي‌كنيم. در ادامه مقاله همراه ما باشيد.

لیست قیمت روز حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 20) 5 اردیبهشت

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت (میلگرد9)
1حفاظ شاخ گوزنی CM 70360
2حفاظ شاخ گوزنی CM 80381
3حفاظ شاخ گوزنی CM 90402
4حفاظ شاخ گوزنی CM 100423
5حفاظ شاخ گوزنی110 CM443
6حفاظ شاخ گوزنی120 CM464
قیمت های روزانه حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20 ردیف آپدیت شده در تاریخ 5 اردیبهشت
واحد قیمت های بالا بر حسب هر متر طول می باشد!

پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از هزینه نصب و لیست قیمت شاخ گوزن با کارشناسان فروش ما تماس بگرید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

امروزه با وسیع‌تر شدن شهرها و بالا رفتن احتمال سرقت، همچنان الزام استفاده از حفاظ در اولویت می‌باشد، اما به منظور حفظ زیبایی ساختمان، طراحان و دکوراتیوهای صنعت ساختمان‌سازی، به فکر ساخت نرده‌های حفاظتی زیباتر و در عین حال پایدارتر بودند.

ویدئو معرفی حفاظ شاخ گوزنی

خلاصه ویدئو درباره نحوه صحیح شمارش تراکم نرده روی دیوار شاخ گوزنی

نحوه صحیح شمارش تراکم نرده روی دیوار شاخ گوزنی در چند سال اخیر از دو فرمول متفاوت تبعیت می کند و سازنده های مختلف از فرمولی که باعث بیشتر شمرده شدن شاخه ها می شود استفاده می کنند که این روش دارای مشکلات زیادی در احتساب تراکم می شود و به هیچ وجه صحیح نمی باشد . روش جدیدتر که صنایع حفاظ لند آن را به سایر سازندگان نیز توصیه می شود روش احتساب و شمارش تمامی شاخه هایی است که به کف کار متصل شده است .

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت تمام شده با توجه به تراکم و لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی و هزینه نصب با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

نحوه شمارش تراکنش شاخ گوزنی

به این صورت که تمامی شاخه های بلندی که از کف کار به سمت بالا رفته است را (در یک متر پنل ) شمرده و آن را در 2 ضرب میکنیم و تراکم حفاظ مورد نظر را بدست می آوریم . دلیل ضرب کردن در 2 این است که رده روی دیوار شاخ گوزنی در دو پنل متقارن یک متری ساخته می شود که تعداد شاخه های موجود در یک متر عینا در یک متر بعدی نیز مساوی می باشد یعنی اگر در یک متر پنل 14 شاخه وجود دارد در دو متر آن 28 شاخه وجود دارد.

بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی

برای یحث راجب این موضوع که بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی کدام است باید نکات زیادی را در نظر بگیریم. صنایع فلزی حفاظ لند با بیش از دو دهه تجربه در تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی با آزمون خطا های بسیاری به این نتیجه رسید که بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی کدام است. امروز صنایع فلزی حفاظ لند با تکیه بر تجربه چندین ساله خوود موفق به تولید بهترین نوع حفاظ های شاخ گوزنی شده است که هم از لحاظ طراحی امن ترین و نفوذ ناپزیرترین است و هم از نظر زیبایی و استحکام، بهترین است.

در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید و استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی حتما با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا با انتخاب و خرید بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی همراه شما باشیم.

خرید اینترنتی شاخ گوزنی

فنس شاخ گوزنی

امروزه فنس شاخ گوزنی با تنوع و ابعاد و رنگ و جنس مختلف تولید و قابل ارائه می‌باشد، این نرده ها متناسب با ظاهر ساختمان و المان های زیبا شناختی در طرح‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در مواردی حتی، صرفا به دلیل بخشیدن ظاهری زیبا، بر روی دیوار نصب می شوند.

فنس شاخ گوزنی انتخابی بسیار مناسب برای زمین های زراعی ، دامپروری و سایر اماکن کشاورزی می باشد. امنیت بالای این نرده مانع از عبور حیوانات مزاحم به محیط کشاورزی شما شده و به علت ارتفاع قابل افزایش این فنس خیال شما از بابت ورود سارقین به زمین کشاورزی خود را راحتت می کند.

نقشه حفاظ شاخ گوزنی

برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی مجموعه حفاظ لند از بهترین نقشه حفاظ شاخ گوزنی بهره می برد . نقشه ساخت حفاظ شاخ گوزنی از نظر مجموعه ما باید دارای فاکتورهای امنیتی بالایی باشد. هرچقدر تراکم حفاظ بالا باشد و با نقشه بهتری ساخته شده باشد این نرده نفوذ ناپذیرتر است . مقدار فاصله شاخه های این حفاظ برای تامین امنیت این نرده بسیار مهم می باشد . در ادامه نقشه حفاظ شاخ گوزنی مجموعه حفاظ لند را می توانید مشاهده کنید.

نقشه حفاظ شاخ گوزنی
در این تصویر نقشه حفاظ شاخ گوزنی مرسوم در ایران را مشاهده می کنید.

لیست قیمت روز نرده شاخ گوزنی (تراکم 24) 5 اردیبهشت

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت (میلگرد9)
1حفاظ شاخ گوزنی CM 70412
2حفاظ شاخ گوزنی CM 80438
3حفاظ شاخ گوزنی CM 90464
4حفاظ شاخ گوزنی CM 100489
5حفاظ شاخ گوزنی110 CM514
6حفاظ شاخ گوزنی120 CM540
قیمت های روزانه حفاظ شاخ گوزنی تراکم 24 ردیف آپدیت شده در تاریخ 5 اردیبهشت
واحد قیمت های بالا بر حسب هر متر طول می باشد!

عکس مدل های حفاظ شاخ گوزنی

برای مشاهده عکس حفاظ شاخ گوزنی و سایر نمونه کارهای نرده شاخ گوزنی به گالری زیر یا لینک های اجتماعی که در انتهای صفحه تعبیه شده است مراجعه کنید.

تمامی تصاویر و عکس های حفاظ شاخ گوزنی موجود در سایت نمونه کارهای مجموعه حفاظ لند می باشد و هرگونه استفاده از تصاویر حفاظ شاخ گوزنی بدون ذکر منبع پیگرد قانونی خواهد داشت.

عوامل تاثیر گذار در قیمت شاخ گوزنی

عوامل تاثیرگذار در قیمت شاخ گوزنی بسیار متعدد است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تراکم و وزن آن می تواند متغیر باشد. هر چقدر که تراکم شاخه‌ها و میلگرد به کار رفته بالاتر باشد، قطعا نرده سنگین‌تر و متناسب با آن قیمت نیز افزایش خواهد یافت. برای مطلع شدن از قیمت روز 5 اردیبهشت 1403 به جدول های موجود در صفحه رجوع کنید.

در مناطق خارج از شهر با توجه به خلوت‌تر بودن و این‌ که سارق زمان بیشتری را می‌تواند برای برش میلگردها در نظر گرفته باشد، لازم و مهم است که حتما از نرده های با تراکم بالاتر استفاده شود که البته قیمت نسبتا بالاتری نیز خواهند داشت. در صورتی که از درب فلزی خوب نیز برای ورودی استفاده کنید این قابلیت خیلی بیشتر خود را نشان خواهد داد.

اما برای حفاظ‌های مسکونی داخل شهری می‌توان از تراکم کمتری استفاده کرد. در کل می‌توان گفت که قیمت نرده شاخ گوزنی با توجه به دو عامل که جدا از هم نیستند تعیین می‌شوند. اول مقدار تراکم شاخه‌های درهم تنیده شده و دوم قیمت روز آهن و میلگرد.

تراکم نرده حفاظ شاخ گوزنی تولید شده توسط حفاظ لند از بسیار سبک شروع شده و تا تراکم 50 تولید می شود که با توجه به بودجه خود می توانید تراکم حفاظ شاخ گوزنی خود را انتخاب کرده و خریداری نمائید.

اما در بحث میلگرد صنایع حفاظ لند از بهترین و مرغوب ترین متریال درجه یک بازار تهیه و تولید میشود که این خود بر استحکام ، دوام و امنیت حفاظ شما می افزاید. در صورت محدود بودن بودجه شما برای خرید حفاظ شاخ گوزنی می توانید سفارش خود را با متریال فلز درجه2 ارسال نمائید تا قیمت تمام شده نرده حفاظ شما در حدود بازه 15 الی 30 درصد کاهش قیمت خواهد داشت.

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد به عوامل مختلفی مثل وزن ، نوع میلگرد و نوع جوشکاری و تراکم شاخه ها بستگی دارد.

لیست قیمت روز شاخ گوزنی (تراکم28) 5 اردیبهشت

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت (میلگرد9)
1حفاظ شاخ گوزنی CM 70482
2حفاظ شاخ گوزنی CM 80513
3حفاظ شاخ گوزنی CM 90544
4حفاظ شاخ گوزنی CM 100575
5حفاظ شاخ گوزنی110 CM607
6حفاظ شاخ گوزنی120 CM638
قیمت های روزانه حفاظ شاخ گوزنی تراکم 28 ردیف آپدیت شده در تاریخ 5 اردیبهشت
واحد قیمت های بالا بر حسب هر متر طول می باشد!

ظاهر و رنگ نرده های شاخ گوزنی

موضوع ظاهر و رنگ نرده های شاخ گوزنی بحث بسیار مهمی است. ممکن است با نصب یک نرده معمولی بر روی یک دیوار مسکونی که از داخل و بیرون به راحتی در دید عموم باشد به مثابه یک زندان به چشم بخورد و این منظره از لحاظ روحی و حسی، اثر بدی بر ساکنین بگذارد، اما شکل و ظاهر این نرده ها بسیار چشم نواز می باشد که با توجه به نوع رنگ آن می‌تواند بسیار هم قابل توجه و زیبا نیز به نظر برسد.

رنگ این نرده ها به صورت دستی و با قلم‌مو و … رنگ‌ آمیزی نشده است و برای رنگ‌ آمیزی آن‌ها از روش کوره‌ای به صورت الکترواستاتیک استفاده شده است. این روش از رنگ‌ آمیزی موجب می‌شود که رنگ یک‌دست و به صورت کاملا کوره‌ای و پخته به نرده جذب شود به صورتی که دیگر در اثر رطوبت، اشعه های خورشیدی و باران کاملا مقاوم و دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی نشود.

قیمت روز حفاظ شاخ گوزنی

قیمت روز حفاظ شاخ گوزنی را به صورت آنلاین می توانید در این مطلب مشاهده کنید و به راحتی محصولی را که مد نظرتان هست را سفارش دهید. قیمت روز 5 اردیبهشت 1403 در جدول ها وجود دارد. اما چگونه قیمت حفاظ شاخ گوزنی محاسبه می شود؟ ما در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم ولی در اینجا به طور مختصر توضیح خواهیم داد. قیمت نرده شاخ گوزنی به ارتفاع و تراکم بسگی دارد. که هر چه ارتفاع و تراکم بیشتر شود قیمت قیمت هر متر شاخ گوزنی بیشتر خواهد شد. نکته دیگری که در قیمت دخیل است رنگ آن است که اگر الکترواستاتیک باشد کیفیت آن بسیار بالا خواهد رفت.

وزن عامل مهمی در تعیین قیمت شاخ گوزنی است ولی نکته قابل توجه این است که وزن بیشتر لزوما باعث افزایش امنیت آن نمی‌شود.

حفاظ شاخ گوزني ارزان

در این روش رنگ دیگر توسط پیستوله و یا قلم‌مو به نرده زده نمی شود و با روش الکترواستاتیک رنگ به تمام سطوح نرده نفوذ پیدا می‌کند و در کوره‌های مخصوص با درجه حرارت مخصوص پخته می‌شوند که به هیچ وجه در آینده نیاز به رنگ‌ آمیزی دوباره نخواهند داشت. چرا که رنگ‌ آمیزی دوباره آن بر روی دیوار آن هم بر روی تعداد بسیار زیادی سطوح باریک و پیچ در پیچ واقعا کار دشواری خواهد بود.

شما می توانید با سفارش نرده شاخ گوزنی اعلام کنید که از رنگ مخصوصی برای شما استفاده کنند. معمولا قیمت حفاظ شاخ گوزنی در این حالت ممکن است کمی افزایش یابد.
اما در حالت کلی می‌توانید از رنگ های پر‌طرفدار و مرسوم آن نیز استفاده کنید که امروزه در بازار رنگ‌های، قهوه‌ای تیره یا روشن، مشکی مات یا براق، سفید و طلایی استفاده کنید که معمولا با هر نوع نما و رنگ ساختمانی می‌توانند هم‌خوانی داشته باشند.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد رنگ‌های مختلفی با کیفیت های متفاوت وجود دارد که می‌توانید سفارش دهید و بنابر آن قیمت هر متر شاخ گوزنی محاسبه خواهد شد. برای اطلاع از نحوه محاسبه قیمت دقیق و استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

برای اینکه از مزایای حفاظ شاخ گوزنی آگاه شوید لطفا مطلب را دنبال کنید.
نرده شاخ گوزنی دارای مزایای زیادی است که مهم ترین آن حفاظت و بالا بردن امنیت خانه شما است که نمی گذارد به راحتی دزدان یا حیوانات مزاحم وارد ساختمان شما شوند.

نرده شاخ گوزنی تهران

نرده راه پله و مناسب ترین مدل های آن


قیمت نرده شاخ گوزنی نسبت به نرده‌های ساده بسیار منطقی و معقول و به‌صرفه می‌باشد و شما می‌توانید از انواع مدل‌های موجود در ساختمان و یا مکان مورد‌نظر خود نیز استفاده کنید.

در مقایسه با سایر روش‌های جلوگیری از ورود سارقین مثل استفاده از دوربین‌های مداربسته، قیمت هر متر شاخ گوزنی در مقایسه با کارایی زیاد آن بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ویژگی های منحصر به فرد نرده شاخ گوزنی

به ویژگی های منحصر به فرد نرده شاخ گوزنی در ادامه خواهیم پرداخت. در بسیاری از موارد، افراد از ضایعات آهن نرده‌هایی بی‌کیفیت و در عین حال نازیبا برای ساختمان خود درست می‌کنند. این کار علاوه بر اینکه زیبایی ساختمان شما را برهم می‌زند، چنان کارایی مفیدی هم نخواهد داشت. نرده‌های شاخ گوزنی به دلیل تراکم شاخه‌های آن، قابلیت ورود از لابه‌لای آن را به صفر رسانده است و از ایمنی بسیار بالایی بر خوردار است.

در رابطه با متریال و جنس این نرده‌ها می توان گفت که جنس این حفاظ‌ها معمولا از میلگرد نو شماره 10 استفاده می‌شود که بعد از نصب به هیچ وجه در اثر فشار و یا کشش، دچار پیچش و خمش نمی‌شوند و این نرده‌ها با قطر مناسبی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است و هم به دلیل تراکم و پرپیچ و خم بودن خود، آن‌هم در ارتفاع به هیچ وجه قابل برش توسط سارقین نمی‌باشد.

حتی با فرض برش نیز سارق میبایست تعداد بسیار زیادی از آن‌ها را با هم برش دهد تا فضای کافی برای عبور خود را به وجود آورد که در عمل این کار نیاز به زمان بسیار زیادی است و عملا غیر ممکن می‌باشد. همین ویژگی باعث شده است که کلا سارق را از هر گونه اقدام منصرف سازد. واحد های طبقه اول نیز با قرار دادن نرده بالکن مناسب این ویژگی را دو چندان می کنند.

نرده شاخ گوزنی ارزان

نورپردازی و اعلام وجود محافظ شاخ گوزنی !

قبل از این‌که به نورپردازی محافظ شاخ گوزنی و دلایل آن بپردازیم به این موضوع اشاره کنیم که این حفاظ‌های شاخ گوزنی قابل نصب بر روی انواع دیوارهای بتنی، آجری، بلوکی و … می‌باشد و هیچ محدودیتی برای نصب آن‌ها وجود ندارد.

نورپردازی این نرده‌ها نیز به دو دلیل انجام می‌شود. در وحله اول نورپردازی صحیح این نرده‌ها در شب می تواند زیبایی فوق العاده‌ای به نمای ساختمان شما ببخشد. دلیل دیگر آن، با نورپردازی شما اعلام آمادگی از قبل کرده‌اید و سارقین بلافاصله متوجه این موضوع می‌شوند که این ساختمان از آن دست ساختمان‌ها نیست! و هرگز سو قصد به ساختمان شما نخواهند کرد.

نرده شاخ گوزنی

وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی

وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد . یکی از این فاکتورها تراکم حفاظ شاخ گوزنی می باشد، فاکتور بعدی ارتفاع حفاظ می باشد. به زبان ساده تر هرچقدر ارتفاع و تراکم حفاظ شما بیشتر باشد وزن حفاظ شاخ گوزنی شما بیشتر است و بالعکس هرچقدر ارتفاع و تراکم کمتر باشد وزن حفاظ شما کمتر است . برای اطلاع از وزن حفاظ شاخ گوزنی که قصد خرید دارید با کارشناسان فروش حفاظ لند در ارتباط باشید .

وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی بستگی به درجه کیفی آهن مورد استفاده حفاظ نیز دارد! بدین صورت که هر چقدر درجه کیفی آهن بالا باشد وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی هم بالا می رود.

برای نورپردازی می‌بایست قبل از نصب منفذ ها و مسیر ها را بر روی دیوار بدون هیچ آسیبی به دیوار ایجاد کرد و سپس نورپردازی روی نرده‌ها انجام می‌شود. در صورتی که بتوان این نرده ها را با حفاظ پنجره هماهنگ کرد زیبایی خیره کننده ای به ساختمان خواهد بخشید.

موقع نصب نیز بدون آسیب رساندن به منفذ‌های ایجاد شده و نورپردازی که ایجاد شده، می‌توان به صورت کاملا ایمن و صحیح نرده شاخ گوزنی را در جای خود نصب کرد.
پس می توان نتیجه گرفت که نصب دقیق و درست بسیار به افزایش کیفیت و امنیت محصول کمک می کند.

وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی رابطه مستقی با قیمت هر متر شاخ گوزنی دارد. این نکته را به خاطر داشته باشید که لزوما وزن بالاتر باعث افزایش کارایی نخواهد شد.

علاوه بر وزن که یکی از مهم‌ترین عوامل مهم در تعیین قیمت شاخ گوزنی می‌باشد، عوامل مهم دیگری نیز مثل نوع جوشکاری، نوع رنگ و تراکم شاخه‌ها نیز بسیار تاثیرگذار است.

برای اطلاع از نحوه تعیین قیمت نهایی و استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.

مزیت های نصب نرده روی دیوار شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی به دلیل تراکم بالا و تو در تو بودن شاخه های نرده در هم تقریبا غیر قابل نفوذ میباشند. یعنی سارق برای نفوذ و عبور از این نرده روی دیوار شاخ گوزنی میبایست که تعداد بسیار زیادی از نرده های تو در تو را برش دهد که از لحاظ زمانی وقت بسیار زیادی از سارق را می گیرد که این کار عملا شدنی نیست.

این خود به تنهایی یکی از ویژگی های بارز و ایمن نرده های شاخ گوزنی نسبت به سایر نرده های دیگر می باشد. از دیگر تفاوت های مهم نرده های شاخ گوزنی که برتری های این حفاظ را نسبت به بقیه موارد دیگر نشان میدهد، زیبایی و قیمت نرده شاخ گوزنی مناسب آن می باشد. این نرده با الهام از شاخ گوزن با شکل موزون و بسیار زیبای ساخته شده است که به طرز عجیبی به زیبایی ساختمان دو چندان می افزاید.

دزدگیر شاخ گوزنی

دزدگیر شاخ گوزنی

دزدگیر شاخ گوزنی یا فنس شاخ گوزنی به همان نرده شاخ گوزنی اطلاق می‌شود. خاصیت دزدگیری شاخ گوزنی بسیار بیشتر از تجهیزات امنیتی دیگر مثل دوربین مداربسته می باشد. دوربین مداربسته به نوعی حکم بازدارنده را دارد چرا که در هنگام سرقت دوربین هیچ گونه بازدارندگی ندارد و فقط شما می توانید پس از سرقت ویدئو سرقت را بازبینی کنید که آیا بتوانید سارق را شناسایی کنید یا نه ولی دزدکیر شاخ گوزنی در این مورد کاملا نقش بازدارنده را دارد چرا که سارق از بریدن آن و عبور از آن را ناممکن می داند.

برای مقایسه دزدگیر شاخ گوزنی با سایر تجهیزات امنیتی از قبیل دوربین مداربسته به رسانه های اجتماعی ما سر بزنید ! در صفحه رسمی اینستاگرام حفاظ لند مفصل به این موضوع پرداخته شده است .

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی

برای استعلام قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی با کارشناسان فنی صنایع فلزی حفاظ لند در ارتباط باشید و از خدمات حرفه ای نصب و نگهداری انواع نرده روی دیوار برخوردار شوید . در حال حاضر در 13 آبان سال 1403 هزینه نصب هر متر نرده شاخ گوزنی 20 هزار تومان می باشد . قیمت هر متر شاخ گوزنی بنابر عوامل مختلف قابل تغییر است. برای هماهنگی نصب پنل خود پس از تحویل نرده روی دیوار خود با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و در اسرع وقت از خدمات صنایع حفاظ لند بهره مند شوید .

قیمت نصب حفاظ شاخ گوزنی در سال 1400 برای هر پنل 1 متری با متریال نصب می باشد . برای استعلام قیمت نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی اجرت روز را استعلام بگیرید.

لیست قیمت روز حفاظ شاخ گوزنی (تراکم32) قیمت روز 5 اردیبهشت 1403

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت (میلگرد9)
1حفاظ شاخ گوزنی CM 70552
2حفاظ شاخ گوزنی CM 80589
3حفاظ شاخ گوزنی CM 90627
4حفاظ شاخ گوزنی CM 100663
5حفاظ شاخ گوزنی110 CM701
6حفاظ شاخ گوزنی120 CM739
قیمت های روزانه حفاظ شاخ گوزنی تراکم 32 ردیف آپدیت شده در تاریخ 5 اردیبهشت
واحد قیمت های بالا بر حسب هر متر طول می باشد!

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

برای خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی کافیست با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید و بصورت رایگان مشاوره بگیرید. پس از تماس و اخذ مشاوره، کارشناسان فنی ما در محل شما حاضر شده و نسبت به ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین حفاظ مناسب برای دیوار شما اقدام خواهند کرد. قبل از خرید برای مشاهده قیمت روز 5 اردیبهشت 1403 به جدول های موجود مراجعه کنید.

گروه صنعتی حفاظ لند در تمامی مراحل خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی این اطمینان را به شما خواهد داد که بدون نیاز به حضور فیزیکی و خرید فیزیکی می توانید بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت نرده شاخ گوزنی را تهیه کنید.

پس از بازدید محل شما توسط کارشناسان فنی و انتخاب حفاظ مناسب فاکتور شما صادر شده و می توانید نسبت به پرداخت بیعانه اقدام کنید تا مراحل ساخت نرده شما استارت شود. ساخت نرده شاخ گوزنی معمولا 7 تا 10 روز طول خواهد کشید.

برای استعلام لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تعیین قیمت تمام شده با کارشناسان ما تماس بگیرید و از سرویس ارسال رایگان کارشناس در محل استفاده کنید.

گروه صنایع فلزی حفاظ لند در تلاش است تا با تولید بهترین حفاظ و مناسب‌ترین قیمت شاخ گوزنی در بازار امنیت را به خانه‌های شما به ارمغان بیاورد.

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به استان های ایران

ارسال حفاظ شاخ گوزنی به سراسر کشور مخصوصا شهر ها و شهرستان های پر جمعیت توسط حفاظ لند انجام می شود و بهترین محصول و با کیفیت ترین محصول به استان ها ارسال خواهد شد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

حفاظ شاخ گوزنی در کرج به خاطر نزدیک بودن به استان تهران و کارخانه تولید محصولات، سفارش‌ها سریع تر از استان های دیگر به دست مشتری خواهد رسید. محصولاتی که از طرف شکرت ما خریداری می شوند دارای کیفیت بسیار زیادی می باشند زیرا از مواد اولیه و متریال بسیار مرغوب استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در روز 5 اردیبهشت 1403 تماس بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی در بابل

حفاظ شاخ گوزنی در بابل نیز مانند استان های دیگر است که به راحتی افراد ساکن این استان می توانند نرده شاخ گوزنی با توجه به تراکم و ارتفاع مورد نیاز سفارش بدهند که به دلیل بارش باران زیاد و رطوبت هوای زیاد ممکن است محصولاتی که بی کیفیت هستند زود فرسوده شوند ولی محصولات حفاظ لند از آلیاژ های مخصوص استفاده می شود.

حفاظ شاخ گوزنی در مشهد

شهر مشهد به خاطر جمعیت زیادی که دارد ممکن است سارقین به خاطر شلوغی دست به سرقت بیش از اندازه بزنند که تنها راه، استفاده از حفاظ شاخ گوزنی است. که بسیار زیاد می تواند جلوی سرقت را بگیرد و از شما و خانه یا محل کارتان مراقبت کند.

حفاظ شاخ گوزنی در خوزستان

برای تهیه حفاظ شاخ گوزنی در خوزستان به راحتی می توانید آن را سفارش دهید زیرا کارشناسان ما در این استان و در استان های دیگر هستند و آماده خدمت رسانی به مشتری ها هستند و بهترین راه برای سفارش محصولات مورد نظر خرید آنلاین است که بسیار در وقت شما صرفه جویی می کند. استان خوزستان هم یکی از استان هایی است که سفارش نرده شاخ گوزنی زیاد داشته است و در نتیجه شما می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی در شهریار با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با ما در ارتباط باشید. به علت نزدیکی کارگاه تولیدی حفاظ شاخ گوزنی ما به شهریار که در شهرک نصیر آباد تهران واقع شده است هزینه ارسال انواع حفاظ و درب آکاردئونی برای شهریار شامل تخفیف ویژه می باشد!
شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از حفاظ لندخرید کنید.

لیست قیمت روز شاخ گوزنی (تراکم 36) 5 اردیبهشت

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعقیمت (میلگرد9)
1حفاظ شاخ گوزنی CM 70360
2حفاظ شاخ گوزنی CM 80381
3حفاظ شاخ گوزنی CM 90402
4حفاظ شاخ گوزنی CM 100423
5حفاظ شاخ گوزنی110 CM443
6حفاظ شاخ گوزنی120 CM464
قیمت های روزانه حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20 ردیف آپدیت شده در تاریخ 5 اردیبهشت
واحد قیمت های بالا بر حسب هر متر طول می باشد!

ارزانترین حفاظ شاخ گوزنی

ارزانترین حفاظ شاخ گوزنی دارای مشخصات ساده ای است ولی در کل تراکم این حفاظ روی قیمت نرده شاخ گوزنی تاثیر می گذارد هر چقدر تراکم و ارتفاع این نرده شاخ گوزنی بیشتر باشد قیمت آن گران تر خواهد شد ولی در عوض یک حفاظ با امنیت بالا خریداری شده است ولی اگر تراکم کم تر باشد و ارتفاع کوتاه تر باشد شما هزینه کم تری برای این نرده شاخ گوزنی خواهید کرد و قیمت آن ارزان تر خواهد شد ولی امنیت کم ممکن است که ساختمان شما را به خطر بیندازد. و به خاطر تراکم کم از لای شاخه ها عبور کنند ویا حتی آن ها را با ضربات متعدد خم کنند و یا از بالای حفاظ شاخ گوزنی به خاطر ارتفاع کم عبور کنند.

توصیه می‌شود با توجه به نیاز خود حتما از کارشناسان فروش و متخصصان فنی ما مشورت بگیرید زیرا عوامل مختلف می تواند بر قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی تاثیر بگذارد. ممکن است با توجه به نیاز خود قیمت به صرفه تری را انتخاب کنید.

قیمت نرده شاخ گوزنی دست دوم

قیمت نرده شاخ گوزنی دست دوم با توجه به مستحلک بودن فلز نرده و اختلاف قیمت پایین آهن دست دوم و نو مقرون به صرفه نیست.

اگر بخواهیم منطقی تر به این قضیه نگاه کنیم در هزینه کرد موارد امنیتی باید بیشترین دقت را برای خرید بهترین نرده روی دیوار داشته باشیم چرا که کوتاهی در این مورد به خاطر هزینه چند هزار تومان کمتر و نخریدن جنس نو و مطمئن خطر های جدی تری می تواند متوجه محل زندگی با کار ما شود که به مراتب جبران ناپذیر تر از هزینه اندکی است که می توانستیم برای خرید نرده نو بجای نرده دست دوم بکنیم. زیرا که حفاظ شاخ گوزنی دست دوم را نمیدانیم چند سال روی دیوار نصب بوده است و چه آسیب هایی به آن وارد شده.

همچنین با تغییرات آب و هوایی و فصل ها نیز دچار فرسودگی می شود و اگر در استان های شمالی زندگی می کنید اصلا به صرفه نیست که این محصول را دست دوم خریداری زیرا با هوای شرجی که وجود دارد باعث پوسیدگی فلز آهن می شود. امیدواریم که توانسته باشیم تمام اطلاعات را در اختیار شما بگذاریم تا دچار ضرر نشوید.

نکته مهم برای تعیین قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را به خصوص وقتی دست دوم خریداری میکنید وزن آن و نوع میلگرد آن است. قیمت شاخ گوزن بنابر عوامل مختلفی متغیر است که بر قیمت نهایی نیز تاثیر می‌گذارد.

تولیدی حفاظ شاخ گوزنی قیمت

صنایع فلزی حفاظ لند به عنوان برترین تولیدی حفاظ شاخ گوزنی قیمت مفتخر است با بیش از 2 دهه سابقه در تولید انواع حفاظ و درب های آکاردئونی شما را در هرچه بهتر کردن امنیت محل کار یا زندگی تان یاری کند. امید است با توجه به سابقه درخشان ، قیمت نرده شاخ گوزنی منصفانه و کیفیت بی نظیر تولیدی حفاظ لند خریدی مطمئن از ما داشته باشید.

تولیدی حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لند قیمت بسیار پایین و کیفیت بسیار مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

حفاظ شاخ گوزنی تولید شده توسط صنایع فلزی حفاظ لند دارای تمامی استانداردهای کیفی تولید اعم از مقاومت جوش ، ماندگاری رنگ و تیزی شاخه ها می باشد. تمامی مراحل جوش با دستگاه CO2 که مقاومت بیشتری دارد انجام می شود . رنگ حفاظ ها از نوع الکترواستاتیک می باشد که مقاومت بیشتری در مقابل زنگ زدگی از خود نشان می دهد که این خود باعث افزایش طول عمر نقاط جوش نیز می شود .

برندگی و تیزی شاخه های حفاظ تولید شده توسط حفاظ لند به دلیل استفاده از دستگاه برش بسیار تیز ، برندگی بالایی دارد و این باعث نفوذ ناپزیر شدن حفاظ می شود.

گروه تولید صنایع فلزی حفاظ‌لند همواره در تلاش است تا با تولید بهترین حفاظ و مناسب‌ترین قیمت شاخ گوزن در خدمت شما عزیزان باشد و امنیت را به خانه های شما به ارمغان بیاورد.

✅ رایگان▶️ اعزام کارشناس
💲 نقد و اقساط🔶 نحوه پرداخت
 🚚  ارسال رایگان در تهران و حومه  🚛 هزینه ارسال
 🔺 قیمت هر متر نصب و لکه گیری 25 هزار تومان 🔧 هزینه اجرت و نصب
حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لند

شبکه های اجتماعی حفاظ شاخ گوزنی

سوالات متداول

حفاظ شاخ گوزنی چطوری قیمت گذاری می شه؟

عواملی مثل شماره میلگرد، ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزنی، مدل جوش و… توی قیمت نهایی تاثیر می ذاره.

چطوری مشاوره رایگان درباره نرده شاخ گوزنی بگیریم ؟

به مشاوران ما زنگ بزن تا هر اطلاعاتی که بخوای رو برات توضیح بدیم.

آیا حفاظ ها رو به شهرستان ها هم می فرستید؟

بله. به همه جا حتی محل سکونت شما دوست عزیز.

واسه اندازه گیری حفاظ بایستی ما هم باشیم؟

بله، باهم حضوری صحبت کنیم بد نمی شه که!

مراحل اجرای پروژه

  1. تماس

    برای سفارش محصول با شماره +989107500478 تماس بگیرید.

  2. بازدید فنی

    بعد از سفارش، اعزام کارشناس فنی صورت می گیرد.

  3. پیش فاکتور

    سپس پیش فاکتور ارسال شده و پس از پرداخت قرارداد بسته می شود.

  4. نصب

    بعد از عقد قرارداد، افراد برای نصب به محل فرستاده می شوند.

30 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی | قیمت نرده شاخ گوزنی در 5 اردیبهشت ماه»

  1. سلام و درور . بنده ملکی دارم در محدوده ی پاسداران که میخوام قسمت بالا پشت بام خونه رو از این حفاظها بزنم . ولی با توجه به مطالبی که در بالا خوندم نوشته بودین نوک حفاظها تیزه . از این میترسم که کسایی که بالا پشت بوم میرن رو دچار مصدومیت کنه . حالا میخام بدونم راه حل چیه ؟ ایا امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی با این شرایط وجود داره ؟ اگر بله که شما چه ارتفاع و تراکمی رو به من پیشنهاد میدید؟ لازمه که بگم ساختمان ما دقیقا 5 طبقه با طبقه همکف ساختمون است . ممنون میشم بنده رو در این زمینه راهنمایی بفرمایید.

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقلی عابدینی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      با توجه به این که حفاظ ها با گيوتين برش داده مي شوند نوكشون تيز مي شه كه دزد به راحتي نتونه عبور كنه ولي براي اين كه به كساني كه به بالا پشت بوم رفت و امد دارند اسيبي نرسه مي تونين از حفاظ هاي ما به صورت يك طرفه استفاده كنين كه هم امنيت لازم رو داره و هم به خاطر اين كه سمتي كه رو به داخل قرار ميگيره صاف و بدون شاخ و برگه
      در هر طبقه اي هم پروژه تون باشه براي نصب مشكلي پيش نمياد فقط يك سختي كار بهش مي خوره و يكم افزايش قيمت خواهد داشت
      ممنونم از همزاهي شما
      روزتون بخير

  2. سلام و خسته نباشید
    ببخشید من مطالب بالا رو دقیق خوندم ولی متاسفانه در مورد حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم اصلا صحبتی نشده بود . به تازگی ساختمان بغلیمون یرای روی دیوارشون حفاظ لیلیوم نصب کردند که ما هم با اهالی ساختمان تصمیم گرفتیم حفاظ لیلیوم نصب کنیم . ولی متاسفانه اطلاعاتی نتونستم از سایتتون بدست بیارم . میشه بگید اصلا این حفاظ جز تولیدات شما هست یا نه ؟ اگر هست قسمت ارتفاغ 90 با رنگ ک.ره ای سفید طلایی متری چند در میاد؟
    و در اخر تشکر بابت مطالب اموزتده و خوبتون . با تشکر از شما
    عبایی

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي عبايي عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزني مدل ليليوم يكي از حفاظ هايي مي باشد كه در مجموعه ي ما توليد مي شود و يكي از ايمن ترين و زيباترين حفاظ ها مي باشد
      ارتفاع ان بين هفتاد تا صد و بیست سانتی متر است که ارتفاع نود یکی از ایمن ترین ارتفاع ها می باشد
      تراکم حفاظ لیلیوم سه گل می باشد
      برای برای سفارش محصول و مشتوره رایگان و اطلاع از قیمت های به روز با شماره +989107500478 تماس بگیرید.
      بازدید برای تهران و‌کرج به صورت کاملا رایگان انجام می شود
      ممنونم از همراهی شما
      روزتون بخیر

  3. عین الدین

    سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    ممنون بابت مطالب مفیدتون
    من از طرح حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم شما خیلی خوشم اومد
    و به طول ۳۰ متر ارتفاع ۹۰ تراکم سه گل نیاز دارم با رنگ مشکی طلایی
    میخاستم اول یه پیش فاکتور برای من صادر بفرمایید که من مبلغ رو به همسایه ها بگم و پول ها رو‌ جمع کنم سپس برای سفارش مزاحمتون بشم
    برای اینکه یه پیش قاکتور اولیه به من بدین باید با چه شماره ای تماس بگیرم و با چه کسی صحبت کنم ؟ و اینکه برای متراژ سی متر تخفیف هم دارید ؟ یا قیمت ها تون مقطوع می باشد؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت اقای عین الدین عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      برای این که به صورت دقیق براورد هزینه انجام بشه باید کارشناس فنیمون خدمتتون برسن تا هم اندازه ی دقیق رو بردارند و هم شرایط پروژه رو بسنجن‌
      برای هماهنگی وقت بازدید و سفارش محصول و مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت های به روز با شماره +989107500478 تماس بگیرید.
      بازدید به صورت کاملا رایگان است برای تهران و کرج
      برای بحث تخفیف هم بی زحمت با شماره ای که خدمتتون دادم‌ تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما صحبت بفرمایید
      ممنونم از هم اهی شما
      کوفق و‌ موید باشید

  4. سلام و عرض ادب
    ما حدودا ٣٥ متر براي منطقه اي در اصفان نياز به حفاظ داريم
    ايا شما نمايندگي فعال يا كسي كه محصولات شما رو بفزوسه در اصفهان دارين؟
    براي ثبت سفارش براي جاهايي به غير از تهران از چه طريقي بايد اقدام كنيم؟
    بهترين پيشنهادي كه در رابطه با انتخاب مدل و ارتفاع و تراكم به ما ميدين چه پيشنهاديه؟
    چند روز زمان ميبره كه حفاظ ها رو به ما تحويل بدين ؟
    هزينه ي حمل و نقل حفاظ ها به عهده ي كيه و براي ٣٥ متر چه ماشيني لازمه ؟
    ممنونم از مطالب خوبي كه در اختيار مت ميزاريد

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاب کفاشیان
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      برای گرفتن شماره ی نمایندگی و عامل فروش فعال ما در استان اصفهان با شماره +989107500478 تماس بگیرید. و همچنین می توانید برای ثبت سفارش خود با شماره ی بالا تماس حاصل بفرمایید نا مراحل سفارش رو به طور کامل براتون توضییح بدن
      بهترین پیشنهاد برای شما می تونه بین حفاظ های شاخ گوزنی ارتفاع نود به بالا با تراکم دوازده و دوازده به بالا باشه
      و یا حفاظ های ایشاری و لیلیوم ما باسه
      که با توجه ره بودجه و سلیقه تون می تومین بینشون انتخاب بفرمایید
      معمولا تحویل حفاظ ها هفت روز کاری انجام می شه
      خریمه ب حمل و‌ نقل به عهده ی مشتری می باشد
      و این متراژ در یک خاور کوچک جا می شه
      ممنون از همراهی شما
      شاد و پیروز باشید

  5. سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان
    امیدوارم سال چهرصد براتون سال خوبی باشه
    من چند متر حفاظ ابشاری جدید برای سر در خونه م می خواستم فقط درب ما شکلش به صورت قوسی است برای این که روش حفاظ بزنیم باید چگونه انجام بشه که شکل قوس حفظ شه و شکل درب رو خراب نکنه
    و ایا قیمت هایی که در جدول بالا گذاشتین قیمت های به روز می باشد ؟
    برای ثبت سفارش با چه شماره ای ارتباط بگیرم
    قیمت های به روز محصولات رو از کجا میشه گرفت
    ممنون می شم اگر پاسخ بدید
    موفق و موید باشید
    خداحافظ

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آتشی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ آبشاری یکی از حفاظ های روی دیوار ایمن ما هست که می تونین برای روی دیوارها استفاده کنید که ارتفاع ۹۰ تا ۱۲۰ متر ارتفاع مناسبی باشه با تراکم ۱۴ و اینکه برای قوسی که روی درب تون دارید میشه طبق اندازه ای که کارشناسان میان و براتون اندازه می‌گیرند عین همون قوس براتون اماده کنیم و روی اون حفاظ روی دیوار قرار بگیره و دیگه نیازی نباشه که آن را ببریم و مشکلی به وجود بیاید برای دریافت لیست قیمت می توانید با شماره +989107500478 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما از طریق تلگرام و واتساپ براتون قیمت‌ها را ارسال کنن برای ثبت سفارش خودتون میتونید با شماره ای که گفتم تماس بگیرید تا براتون وقت بازدید بزارن
      بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه امیدوارم تونسته باشم راهنمایی تون کنم موفق و پیروز باشید خدانگهدار

  6. سلام
    خسته نباشين
    قبل از عيد براي خانه ي ما از طرف شركت شما اومدن و حقاظ شاخ گوزني ارتفاع نود با تراكم نوزده نصب كردند كه بعد از اين كه حفاظ ها رو تحويل ما دادند واقعا از كيفيتش راضي بوديم و چيزي كم نداشت
    طبق همون بند هايي كه در قرار داد امده بود
    ميلگرد حفاظ ها ده كششي بود و رنگ حفاظ ها رنگ كوره اي الكترو استاتيك بود
    كار نصب هم حدودا يك ساعت طول كشيد كه خيلي زود و سريع بود
    خواستم از همه ي عوامل و كاركنان شركت حفاظ لند تشكر و قدر داني كنم بابت اين كه به مشتري احترام مي گذارند و بسيار خوش قول هستند و اخلاق بسيار بسيار حرفه اي در كار دارند
    كاش تمامي شركت ها مثل حفاظ لند كار مي كردند

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نیازی
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۹ یکی از حفاظ های ایمن می باشد همچنین از فروش بسیار بالایی برخوردار هستش که جزو محبوب ترین ارتفاع ما در سال گذشته می باشد که بسیاری از مشتریان آن را برای دیوار خود انتخاب کردند و میلگردهایی که استفاده کردیم میلگرد نمره ۱۰ کششی و رنگ هایی که استفاده می کنیم رنگهای کوره ای الکترواستاتیک هستش ممنون بابت اینکه برای ما کامنت هاتون رو به اشتراک گذاشتید و همچنین بسیار خوشحالم از اینکه از کار شرکت ما راضی بودین متشکرم از شما
      ممنونم از همراهی گرم و صمیمانه شما دوستان بخیر خدانگهدار

  7. سلام
    خوب هستين
    من براي منزل خود حدود ده متر حفاظ شاخ گوزني و دو عدد حفاظ پنجره مي خواهم
    و چون جفتشون در پشت خانه هستند و ديد به جايي ندارند مدل اونها برام خيلي مهم نيست
    بيشتر امنيت بوايم اهميت دارد
    قبل از عيد تماس گرفتم
    متاسفانه دير زنگ زدم و سفارشتون براي اونور سال
    بسته شده بود
    و گفتين بعد از عيد انشاالله سفارش جديد مي گيريد خواستم ببينم شركت از كي شروع به كار مي كنه نا من تماس بگيرم و وقت بازديد براي خود هماهنگ كنم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سلیمانی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه میتونید از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید که هم به لحاظ ایمنی مناسب هستش هم قیمت بسیار مناسبی بین حفاظ های ما داره میتونید ارتفاع ۷۰ سانت تا ۱۲۰ آن استفاده بفرمایید با تراکم ١٠ یا ١٢ و یا تراکم ۱۲ بالا و برای حفاظ پنجره هم می‌توانید از حفاظ های پنجره مدرن ما استفاده کنید که تنوع بسیاری دارند و می‌توانند برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت با شماره +989107500478 تماس بگیرید و کارشناس فروش ما از طریق تلگرام و واتساپ براتون ارسال کنند همچنین ادرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناسان براتون وقت بازدید بگذارند تا شرمنده شما نشیم و بتوانیم این بار کار را از انجام بدیم فقط حتما قبلش باید بازدید انجام بشه و کارشناسان بیان بازدید و انجام بدم بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه
      ممنونم از همه شما روزتون بخیر خداحافظ

  8. سلام خسته نباشید ممنون می شوم اگر در مورد تفاوت‌های حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای تولیدی خود به من اطلاع بدهید
    چون به لحاظ ظاهری خیلی شبیه هم هستند و می خواستم ببینم تفاوتشون در چیه و چرا حفاظ بوته ای بهتر است یا حفاظ شاخ گوزنی و اینکه آیا قیمت‌هایی که در بالا گذاشتین به صورت آپدیت شده است یا اینکه خیر
    برای دریافت قیمت ها باید با چه کسی صحبت کنم و همچنین میخواستم ببینم آیا بیشتر از تراکم شانزده هم شما تولید می‌کنید یا خیر
    من می خوام حفاظی که میزنیم خیلی پر و متراکم باشه و لطفاً بفرمایید که امنیت بیشتر به ارتفاع ربط داره یا به تراکم و کدوم یکی بیشتر باشه بهتره

    1. سلام بله 5 رنگ پرطرفدار بازار برای حفاظ شاخ گوزنی اعم از سفید ، طوسی ، کرم ، قهوه ای سوخته و مشکی را می توانید سفارش دهید.

  9. سلام میخواستم بدونم چه تراکم نرده شاخ گوزنی برای آپارتمان هایی که دوربین مداربسته ندارند مناسب است؟

    1. با سلام
      لیست قیمت تمامی محصولات داخل سایت قرار داده شده میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
      +989107500478

  10. سلام دوتا سوال داشتم. اولا برای دیوار حیاط بهترین حفاظ چیه ثانیا تراکم و ارتفاع خوب و ایمن شاخ گوزنی چقدره

    1. سلام
      حفاظ آبشاری شاخ گوزنی بهترین میباشد و ارتفاع خوب هم بستگی به ارتفاع دیوار دارد که میتوانید با کارشناسان ما برای بازدید حضوری در ارتباط باشید.
      989107500478

    1. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت روز با کارشناسان ما در ارتباط باشد.
      989107500478

    1. با سلام
      لطفا برای مشاهده تصاویر و قیمت روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      +989107500478

    1. سلام
      چه تراکم و ارتفاعی مد نظرتون هستش
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید
      02128422360

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا