نرده راه پله (Fences staircases) وسیله‌ای است که هدف اصلی آن ایجاد تکیه‌گاهی برای عبور از پله‌ها و به وجود آوردن امنیت است. امروزه نرده تنها یک وسیله حفاظتی تلقی نمی‌شود؛ بلکه حفاظ های راه پله نوعی دکوراسیون هم به شمار می‌آیند.

قیمت هر کیلوگرم 80 هزار تومان

بنابراین برای انتخاب و نصب حفاظ راه پله باید به برخی از نکات توجه خاصی داشت. در این مقاله می‌خواهیم ضرورت وجود نرده راه پله و انواع حفاظ ها همچنین ویژگی‌های مختلف آن‌ها را بررسی کنیم. در انتهای این مطلب قادر خواهیم بود تا نرده‌ای متناسب با محیط مورد نظرمان با قیمت نرده حفاظ راه پله مناسب را انتخاب کنیم.

فرم محاسبه قیمت نرده راه پله

خدمات جانبی نرده راه پله

حمل و بارگیری نرده راه پله برای تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.
جوشکاری نرده راه پله به صورت دوطرفه انجام می شود.
جمع کل هزار تومان
نرده راه پله
نرده راه پله

لیست قیمت 29 فروردین ماه

ردیفمدل کالاواحدقیمت
2نرده راه پله مدرنکیلوگرم80 هزار تومان
لیست قیمت روز 29 فروردین

ضرورت استفاده از نرده راه پله

از ضرورت استفاده از نرده راه پله آگاه هستید؟ راه پله‌ها راهی برای ارتباط بین طبقات مختلف ساختمان هستند و در طول روز مکرراً از آن‌ها استفاده می‌شود. بنابراین لازم است مانند سایر اجزای ساختمان‌ها، امنیت راه‌ پله‌ها هم تامین شود تا میزان خطرات را برای افرادی که مداوماً از راه پله استفاده می‌کنند کاهش دهد.
این موضوع برای فضا هایی که کودکان در آن رفت‌ و آمد می‌کنند مسئله‌ حیاتی‌ تری است. وسیله‌ ای که برای حفاظت هنگام عبور از راه‌ پله‌ها طراحی و تولید می‌شود نرده راه پله است که انواع بسیار گوناگونی دارد. غالبا راه پله‌ای که بیشتر از چهار پله داشته باشد باید دارای حفاظ باشد. بعضی از راه پله‌ها از یک طرف به دیوار محدودند و بعضی از هر دو طرف خالی هستند. در این مواقع نصب نرده راه پله ضروری است.

انواع جدید حفاظ پنجره

مدل های مختلف حفاظ راه پله

حفاظ راه پله هم مانند تمام تجهیزات دیگر دارای انواع مختلفی هستند و این انواع طیف سلیقه‌ ای افراد مختلف را پوشش می‌دهند. از طرفی تنها سلیقه نیست که تعیین کننده‌ی نوع نرده است. هماهنگی با دکوراسیون هم روی انتخاب نوع نرده راه پله موثر است. انواع حفاظ ها در طرح‌های متنوعی طراحی می‌شوند و در بازار به فروش می‌رسند که در زیر به چند نمونه مشهورتر آن‌ها می‌پردازیم.

نرده راه پله از جمله سازه های بسیار متنوع ساختمانی است که دارای انواع و اقسام مدل ها می باشد. تولید کننده ها با توجه به سبک های مختلف دکوراسیون ها، انواع متریال های مناسب و معیار های دیگری از این دست، در حال تولید انواع حفاظ راه پله هستند.

اولین نکته خرید نرده راه پله که از مهم ترین گام ها در این مسیر است، آشنایی با انواع مدل های موجود در بازار می باشد. اگر با انواع حفاظ آشنا باشید، بالطبع انتخاب بهتری خواهید داشت. انتخابی که با توجه به معیار ها خود و ویژگی های سازه ی مورد نظر برگزيده اید.
در بخش های بعدی شما را با متداول ترین و معروف ترین انواع نرده راه پله آشنا کرده و خصوصیات بارز هر کدام را گفته ایم تا با یک انتخاب آگاهانه خرید رضایتمندانه ای داشته باشید.

حفاظ راه پله ساده

حفاظ راه پله ساده متداول‌ ترین نوعی هستند که برای راه پله‌ها استفاده می‌شوند و عموما فلزی هستند. حفاظ راه پله‌ ساده شامل خطوط افقی و عمودی است که به دلیل قیمت اقتصادی این نرده های حفاظ راه پله، هماهنگی با محیط‌های مختلف و برآوردن هدف اصلی که ایجاد امنیت است بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی این حفاظ‌ها دارای اشکال و پیچیدگی‌ های بیشتر هستند و برای افراد ساده‌ پسند مناسبند.

این حفاظ ها می توانند با درب آکاردئونی نیز به خوبی هماهنگ شده و زیبایی نمای داخلی آپارتمان را به شدت افزایش دهد.

نرده راه پله فرفورژه

نرده راه پله فرفورژه از شکل دادن به فلزِ شکل‌پذیرِ آهن ساخته می‌شوند. این نرده‌ها شکل‌های بسیار متنوع و جذابی دارند که نمای شیک و زیبایی را به دکوراسیون ساختمان می‌دهند. گاهی خطوط داخل حفاظ راه پله فرفورژه پیچ‌وتاب‌هایی دارد که به یک تابلوی نقاشی شباهت پیدا می‌کند. این حفاظ ها به دلیل شلوغی طرح‌های داخلی نسبت به سایر حفاظ‌ها با محیط‌های سنتی هم‌خوانی بیشتری دارند. قیمت حفاظ راه پله فرفورژه نسبت به سایر حفاظ‌ها بیشتر است. چرا که مواد اولیه بیشتر و مرغوب‌تری برای ساخت این نرده‌ها مصرف می‌شود.

حفاظ راه پله مدرن

حفاظ راه پله مدرن با توجه به اسمش برای فضاهای جدیدتر طراحی شده‌اند و اکثرا دارای اشکال هندسی گوناگون هستند که ساده و مینیمال هستند. لزوما از یک الگوی خاص پیروی نمی‌کنند. نرده راه پله مدرن برای فضاهایی که در آن از عناصر مدرن و جدید استفاده شده است بسیار مناسب است. به دلیل سادگی ظاهری برای مکان‌های کوچک گزینه‌ی خوبی تلقی می شود.

حفاظ راه پله مدرن

انواع حفاظ های راه پله از نظر جنس

انواع حفاظ های راه‌ پله‌ دارای جنس‌های مختلفی هم هستند. در ادامه انواع آن‌ها را بررسی می‌کنیم. قیمت حفاظ راه پله  هم به طرح و هم به جنس آن بستگی دارد. متریال‌ های مرغوب‌ تر قیمت بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. از طرفی ظرافت کار و ماندگاری حفاظ هم تاثیر به‌ سزایی روی قیمت نرده راه پله می‌گذارد.

حفاظ های راه‌ پله فلزی : حفاظ های فلزی به دو نوع حفاظ استیل و حفاظ آهنی تقسیم می‌شوند.

نرده آهنی یا فلزی

نرده آهنی یا فلزی از زمان‌های دور برای حفاظت راه پله‌ها استفاده می‌شدند و استحکام بالایی دارند. از طرف دیگر این نرده‌ها نیاز به مراقبت دارند و باید هر چند وقت یک بار رنگ‌ آمیزی شوند تا دچار فرسایش و زنگ‌ زدگی نشوند. حفاظ های آهنی به دلیل خاصیت شکل‌ پذیری این فلز، می‌توانند نقش‌ و نگارهای مختلفی را بسازند.

اگر نرده فلزی را انتخاب کنید ویژگی های درجه یکی شامل حال تان خواهد شد. این ویژگی ها به قدری مفید و مطلوب هستند که رواج استفاده از نرده های فلزی برای انواع و اقسام پله ها نسبت به حفاظ های دیگر به مراتب بیشتر است. مانند درب فلزی که تقریبا از همین ویژگی های به خصوص برخوردار است.

نرده های آهنی نمونه ای از نرده های مقاوم و مستحکم بر شمرده می شوند. از نکات مهمی که در هنگام استفاده از این حفاظ ها باید مورد توجه قرار گیرد، جلوگیری از زنگ زدگی آن ها می باشد. این نرده ها در مقایسه با انواع دیگر نرده از امنیت بالاتری برخوردار بوده و استفاده از آن ها مقرون به صرفه می باشد.

نرده های فلزی را می توان با هر دکوراسیون و سبکی سازگار کرد، زیرا دست متقاضیان برای سفارش طراحی آن باز بوده و می توانند از هر سبک و سیاقی استفاده کنند. یعنی فرقی ندارد سبک دکوراسیون شما سنتی است یا مدرن، کلاسیک است یا ساده و … می توانید با خیالی راحت سراغ حفاظ های فلزی آمده و سفارشی مطابق با سبک دکوراسیون ساختمان انتخاب کنید.

حفاظ فلزی راه پله

حفاظ فلزی راه پله یکی از مناسب ترین و بی نقص ترین انتخاب ها برای تمام ساختمان ها و جهت نصب در هر موقعیتی می باشد. همان طور که می دانید پیشگیری از سقوط افراد و اشیاء مهم ترین هدف نصب نرده برای راه پله است. از این رو نرده آهنی را به شدت پیشنهاد می کنیم، زیرا به واسطه ی مقاومت بسیار بالایی که دارد بهترین مانع در برابر سقوطِ سنگین وزن ترین چیز ها است. به طور کلی فلز ماده ای متشکل از مقاوم ترین ترکیبات است. ماده ای که عمدتاً برای ساخت سازه های مستحکم استفاده می شود.

حفاظ راه پله مدرن

نرده فلزی همانند نرده چوبی به مراقبت نیاز ندارد. زیرا اکسید کرومی که سطح آهن را پوشش داده مانع از خوردگی و یا زنگ زدگی آن می شود. برخی نرده های بالکن نیز همین ویژگی را دارند و باید بیشتر مراقبشان بود خصوصا که زیر بارش باران هم هستند.

حفاظ فلزی را می توان به صورت ترکیبی با شیشه طراحی و اجرا نمود. در دکوراسیون خانه های مدرن این مدل نرده ها برای راه پله از بی نظیر ترین جلوه ها را به فضا می بخشد.

نرده فلزی در برابر انبساط، انقباض، رطوبت، تابش نور آفتاب، خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این ها، به مرور زمان تغییر رنگ نداده و همواره جلای خود را حفظ می کند. همچنین گفتنی است این نرده ها آلودگی را به خود جذب نکرده و برای راه پله تمام مکان ها، خصوصاً بیمارستان ها بسیار مناسب می باشند.

نرده استیل
نرده فلزی

برای طراحی نرده های فلزی راه پله محدودیتی در طراحی وجود ندارد و افراد می توانند با توجه به نظر و سلیقه ی خود آن ها را در هر شکل و طرحی سفارش دهند.

تنها ایراد نرده آهنی به جا ماندن اثر انگشت بر روی آن است که می توان به راحتی با یک دستمال مرطوب آن را تمیز نمود. فلز کیفیت بالایی دارد و در تمام شرایط آب و هوایی می توان از آن برای ساخت نرده استفاده کرد. زیرا با گذشت زمان شفافیت و سطح براق آن کدر نخواهد شد. در صورت استفاده از حفاظ فلزی برای راه پله می توانید کوچک‌ترین جزئیات معماری را به کار ببرید. اگر از یک ایده جدید برای طراحی راه پله استفاده کنید، فضایی مدرن و جذاب خواهید داشت. نا گفته نماند نرده آهنی برای پله های شیشه ای، چوبی و سنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این نرده‌ها در سال‌های اخیر بیشتر مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از ویژگی این حفاظ‌ها سطح صاف، براق و صیقلی آن است. از حفاظ های آهنی سبک‌ ترند. این نرده‌ها به راحتی تمیز می‌شوند و عمر بالایی دارند و به راحتی با فضاهای مختلف تطبیق می‌شوند. برای دریافت لیست قیمت نرده حفاظ راه پله تماس بگیرید.

نرده چوبی راه پله

نرده چوبی راه پله یک متریال طبیعی است که از درختان جنگلی به دست می آید و در حوزه ی معماری و ساختمان سازی کاربرد های فراوانی دارد. این متریال از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و حضور آن در فضا های مختلف زیبایی و جذابیت ایجاد می نماید.

اگر طرفدار سبک روستیک هستید مسلماً چوب را به عنوان یک عنصر اصلی در طراحی خانه خود استفاده کرده اید و از ظرافت و حس و حالی که به فضا می بخشد آگاه هستید. چوب کاربرد های بی شماری دارد و از یک قطعه دکوراتیو در منزل گرفته تا پانل های بزرگ دیواری همواره مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از قسمت هایی از خانه ها که کاربرد چوب به وفور در آن مشاهده می شود، نرده های راه پله است. نرده های چوبی نه تنها برای پله هایی که از چوب ساخته شده اند بلکه برای پله های سنگی و … هم مورد استفاده قرار می گیرند.

حتماً تا به حال نرده های چوبیِ راه پله را در جا های مختلفی با اشکال و طرح های متنوعی دیده اید و از زیبایی آن ها لذت بردید. تا جایی که حتی در بعضی جا ها که فاقد نمای زیبا و مناسب هستند. استفاده از نرده ی چوبی مناسب و زیبا می تواند زیبایی چشمگیری به آن ها ببخشد.

نرده چوبی

نرده چوبی راه پله طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. زیرا چوب به دلیل داشتن طرح و بافت بی نظیر و منحصر به فرد خود زیبایی فوق العاده ای به فضا می دهد.

با استفاده از چوب المانی از طبیعت را وارد منزل خود می کنید و همواره با دیدن آن آرامش خواهید گرفت. علاوه بر آن چوب به عنوان عنصری طبیعی فضا را گرم تر کرده و صمیمیت را افزایش می دهد. باید بدانید تنها عیب چوب این است که با گذشت زمان جلای خود را از دست می دهد و بایستی آن را با جلا دادن و یا رنگ کردن اصلاح نمود. از این رو مراقبت و نگهداری از چوب امری بسیار ضروری است و می تواند به طول عمر نرده ها کمک کند.

نرده‌های چوبی برای محیط‌های داخلی و کلاسیک مناسب‌تر هستند. تنوع رنگی بالایی دارند و می‌توانند با اجزای خانه هماهنگی بیشتری داشته باشند و حس صمیمت بیشتری القا می‌کنند. در نگهداری از حفاظ چوبی راه پله باید دقت بیشتری خرج کرد. این نرده‌ها در محیط‌های مرطوب سریع‌تر فرسوده می‌شوند.

در معرفی نرده چوبی راه پله لازم است بگوییم عمدتاً از چوب های راش و روس در این حوزه استفاده می کنند. چوب راش و چوب روس از مقاوم ترین و بهترین چوب هایی هستند که هر یک دارای زیبایی مخصوصی هستند.

جالب است بدانید علاوه بر این که استفاده از نرده چوبی تنها محدود به پله های چوبی نمی شود و می توانید در پله های سنگی هم این مدل را نصب کنید، امکان ترکیب با نرده های دیگری نظیر نرده فلزی و یا شیشه ای هم وجود دارد که به نوبه ی خود از نمای منحصر به فردی برخوردار می شوند.

در واقع با خلاقیت و استفاده از المان های مدرن می توانید از نرده های چوبی راه پله، سازه ای تک و بسیار جذاب طراحی و سفارش دهید.

ساختار نرده های ترکیبی اصولاً بر اساس طرح های مینیمال شکل می گیرد و به خوبی با منازل امروزی سازگار است. نرده چوبی باغچه و حفاظ چوبی تراس می تواند حال و هوای خوبی به فضا ببخشد. همچنین استفاده از چند گلدان گل در کنار نرده چوبی، باعث گرما بخشی به فضای مورد نظر می شود.

حفاظ راه پله شیشه‌ای

حفاظ راه پله شیشه ای به صورت صفحه‌های شیشه‌ای در کنار پله‌ها نصب می‌شوند و حالت ساده‌تری دارند. حفاظ شیشه‌ای برای فضاهای مدرن و کوچک‌تر گزینه مناسبی است. این نرده‌ها می‌توانند برای محیط‌های هنری گزینه‌ی مناسبی باشند. گرچه این محصولات از استحکام خوبی برخودار هستند اما باید دقت کرد که مورد ضربه قرار نگیرند.

محافظ راه پله مدرن

برای ایمن سازی راه پله ی هر ساختمانی داشته باشید، نرده شیشه ای می باشد. حفاظ شیشه ای به واسطه ی شفافیتی که دارد علاوه بر داشتن جلوه ای خاص، ویژگی های مفید پر تعددی هم دارد.

یکی از جذاب ترین ویژگی های نرده شیشه ای راه پله، عبور نور از آن است که منجر به روشن شدن فضا می شود. اگر به شما بگویند می توان از شیشه برای حفاظت از راه پله استفاده کرد ممکن است کمی تعجب کنید. اما در صورتی که به سایت های طراحی دکوراسیون مدرن مراجعه نمایید قطعاً شما نیز شیشه را به عنوان متریالی ایده آل برای راه پله می پذیرید.

نرده راه پله شیشه ای

نرده راه پله شیشه ای

هر چند شیشه ماده ای شکننده است و در اثر ضربه به سرعت می شکند اما این ماده انواع مختلفی دارد که برای راه پله از نوع نشکن آن ها استفاده می شود. شیشه نشکن مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و ضربه دارد، از این رو به راحتی نمی شکند و امنیت را برای ساکنین به ارمغان می آورد.

در واقع برای تامین امنیت راه پله از شیشه هایی مثل شیشه سکوریتی و لمینت استفاده می شود که در مقابل هر فشار و ضربه ای غیر قابل تغییر بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

توجه داشته باشید مراحل نصب حفاظ های شیشه را حتماً باید به نصاب های کار بلد بسپارید. چرا که مراحل این کار بسیار حساس بوده و مستلزم رعایت نکات مختلفی می باشد تا شیشه ها به درستی و با اعمال ایمن سازی های لازم نصب شوند.

بد نیست بدانید شیشه هایی که برای نرده مورد استفاده قرار می گيرند با توجه به سیستم مهار کننده در نوع لمینت دو لایه و سکوریت تک لایه هستند.

این شیشه ها یا بدون پایه و به صورت یکپارچه و یا با پایه و گارد نصب می شوند. اگر بخواهیم انواع مدل های نرده شیشه ای را معرفی کنیم، می توانیم به حفاظ شیشه خور اکسپوز، نرده شیشه ای اسپیگات و نرده شیشه گیر فیکس پوینت اشاره نمائیم. این که با استفاده از این مدل شیشه ها می توان چشم اندازی کامل داشت، خود دلیل اصلی زیبایی و جذابیت این نرده ها است.

با نصب نرده های شیشه ای دیگر مانعی برای تماشای فضای پشت نرده نیست و می توانید از زیبایی فضا نهایت لذت را ببرید. بنابراین این مدل نرده ها برای جا هایی که دارای فضای بسیار زیبا و چشم نواز هستند مناسب می باشند. همچنین گفتنی است با نصب این مدل، از وفور نور و روشنایی بیشترین لذت را خواهید برد.

یراق آلاتی که برای نصب شیشه استفاده می شوند از جنس فلز ضد زنگ هستند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. ترکیب شیشه و فلز برای نرده راه پله بسیارایده آل است. زیرا علاوه بر تامین امنیت، زیبایی را برای مکان مورد نظر شما به ارمغان می آورند.

حفاظ پله

رفع راحت آلودگی ها و شستن آسان سطح نرده یکی از بهترین مزیت های نصب انواع نرده شیشه ای است. یعنی اگر در سطح نرده لکه و آلودگی وجود داشت، می توانید در عرض کم ترین زمان آن را شسته و یا پاک کنید.

نرده شیشه ای قابل اجرا در مناطق مختلف جغرافیایی است. زیرا این نرده ضد زنگ، ضد آب و ضد خش بوده و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد. علاوه بر آن لوکس و زیبا به نظر می آید و نور لازم را برای محیط فراهم می کند. ظرافت و شفافیت شیشه در مقایسه با سایر مصالح بالاتر است. به همین دلیل در طراحی مدرن امروز از این متریال برای ساخت نرده به وفور استفاده می شود.

حفاظ راه پله سنگی

حفاظ راه پله سنگی جزو محکم‌ترین نوع حفاظ راه پله هستند. قیمت نرده حفاظ راه پله سنگی از همه گران‌تر است و در طول سالیان متمادی باقی می‌ماند. این نرده‌ها به دلیل اشغال کردن فضای بیشتر برای محیط‌های باز و بزرگ استفاده می‌شوند. باید با ساختمان مورد نظر هماهنگی داشته باشند تا زیبایی دوچندان به محیط بدهند.

ویژگی‌های حفاظ راه پله با کیفیت 

حفاظ راه پله با کیفیت باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد. و این ویژگی‌ها لزوما به خود نرده برنمی‌گردند که در زیر آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

  • مواد اولیه مناسب : مواد اولیه مناسب تاثیر بسیار مهمی دارد. همان‌طور که در بالا گفته شد که جنس نرده‌ها با همدیگر متفاوتند. چیزی که موجب افزایش کیفیت، ماندگاری و دوام نرده‌ها می‌شود استفاده از مواد اولیه مرغوب است. نرده چه چوبی، استیل، فلزی یا سنگی باید از مواد خام با کیفیت تهیه شده باشد.
  • نصب صحیح : برای نصب صحیح نرده‌ها باید از افراد متخصص در این زمنیه کمک بگیرید تا ضمن نصب نرده به صورت استاندارد از آسیب دیدن نرده خود جلوگیری کنید. در بعضی مواقع پس از نصب قابلیت جابجایی دوباره نرده وجود ندارد و صورت انجام این کار به نرده و پله خسارت وارد می‌شود. بنابراین نصیب صحیح کیفیت کارتان را بالاتر می برد و میزان ایمنی را بیشتر می‌کند. برای دریافت لیست قیمت نرده حفاظ راه پله تماس بگیرید.
  • ارتفاع استاندارد : ارتفاغ استاندارد هم از دیگر ویژگی های حفاظ راه پله با کیفیت است. هدف اصلی نرده‌ها ایجاد محافظ برای افراد است و در کنار ایجاد امنیت روی نمای محیط هم تاثیرگذار هستند. به همین دلیل، وجودِ هم‌زمانِ دو مولفه‌ی زیبایی و رعایت استاندارد باعث می‌شود تا محافظ راه پله ارزش بالاتری پیدا کند. اگر نرده راه پله زیبا و چشم‌گیر باشد اما دارای اصول استاندارد نباشد عملاً قابل استفاده نخواهد بود و از انجام وظیفه اصلی خود جا می‌ماند. ارتفاع استاندارد محافظ راه پله از لبه‌ی پله دست‌کم باید هشتاد سانتی‌متر باشد. هم‌چنین فاصله بین اجزای عمودی نرده نباید از یازده سانتی‌متر کمتر باشد.

نکات لازم برای خرید نرده راه پله با قیمت مناسب

برای دانستن نکات لازم برای خرید نرده راه پله با قیمت مناسب با ما همراه باشید. خرید نرده راه پله یکی از مهم ترین بخش های تهیه ملزومات ساختمانی است که باید به طور ویژه ای به آن بپردازید. نکات مهم خرید نرده راه پله شامل موارد بسیار مهمی است که اگر آن ها را جدی نگیرید. بدون شک تجربه ی نا مطلوبی خواهید داشت.

حفاظ راه پله مدرن

در واقع با توجه به یک سری نکات مهم و موثر که کار چندان پیچیده ای هم نیست، می توانید بهترین نرده ها را برای راه پله ی هر ساختمانی تهیه کنید.

در دنیایی قرار داریم که صنعت ساخت و ساز به ویژه طراحی داخلی و خارجی بسیار رونق یافته است و هر روز شاهد انواع مختلف طرح ها و ایده ها هستیم.

راه پله و پله ها به عنوان یکی از بخش های اصلی ساختمان بسیار جلوی دید هستند و همین موضوع اهمیت آن ها را در طراحی فضا های داخلی و خارجی دوچندان می کند. نرده یکی از اجزای اصلی هر راه پله ای است و فرقی نمی کند که در چه محیط و فضایی قرار داشته باشیم. زیرا باید در انتخاب نوع مناسب آن برحسب زیبایی و کیفیت دقت لازم را اعمال کنیم.

خرید نا آگاهانه نه تنها منجر به انتخاب نمونه های غیر استاندارد و نا مناسب می شود، بلکه حتی ممکن است در صورتی که نمونه ی درجه یکی را انتخاب کردید با شرایط پله و ساختمان شما سازگار نباشد. بنابراین دانستن نکات مهم در خرید نرده راه پله برای رسیدن به یک آگاهی مناسب بسیار لازم و حیاتی است. ما در ادامه به شما کمک می کنیم گام های درستی در این مسیر بردارید و با توجه به موثر ترین نکات بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای خرید حفاظ راه پله به ضوابط و قوانین ارتفاع دقت کنید

برایذخرید حفاظ راه پله باید به قوانین ارتفاع هم توجه داشت. در انتخاب نرده راه پله تنها عامل موثر نظر و سلیقه ی شما نیست. زیرا برای نصب و اجرای این سازه مقررات مختلفی تنظیم شده اند که بایستی حتماً مورد توجه قرار بگیرند.

در واقع این مقررات صرفاً جهت تامین ایمنی فضا و استفاده از نرده های استاندارد به وجود آمده اند تا از انتخاب های نادرستی که ممکن است هر خریداری دچار آن شود، جلوگیری کنند.

مهم ترین مسئله دقت و توجه به ارتفاع نرده راه پله است. به همین دلیل باید در زمان ساخت و اجرای پله ها و نرده آن، به ارتفاع مجاز نرده دقت شود تا مطابق با مقررات ملی ساختمان باشد.

راه ‌پله بخش مهم هر ساختمان به حساب می آید. به طوری که در ساخت و تائید نهایی ساختمان به عنوان برگه پایان کار، رعایت ضوابط راه پله بسیار مهم است. ارتفاع نرده ها با توجه به سلیقه ی کارفرما و نوع کاربری نرده (نوع ساختمانی که راه پله در آن وجود دارد) مشخص می شود. البته گفتنی است شهرداری اندازه ی ارتفاع استاندارد نرده راه پله را تعیین کرده و همواره با توجه به آن بررسی های لازم را انجام می دهد.

بر اساس استاندارد های موجود در قوانین مربوط به ارتفاع نرده راه پله، ۸۰ تا ۱۱۰ سانتی متر مناسب ترین اندازه است که با توجه به ارتفاع پله و موقعیت مکانی آن ها متغیر می باشد. در تعیین این استاندارد همواره تمام اقشار و گروه سنی در نظر گرفته شده اند. تا در نهایت نرده ای مناسب برای همه نصب شود.

نرده راه پله مدرن

اگر نرده ها بر اساس استاندارد های تعیین شده ساخته و نصب شوند علاوه بر امنیتی که ایجاد می کنند زیبایی فضا را نیز دوچندان می نمایند. بر اساس مقررات ملی ساختمان، تمامی اجزای ساختمان از پی ریزی تا ارتفاع نرده ها دارای ضوابط و استاندارهایی هستند. که باید رعایت شوند تا یک ساختمان بتواند برگه پایان کار خود را دریافت نماید.

لازم به ذکر است اگر می خواهید برای راه پله ی داخلی خانه نرده نصب کنید باید هم قسمت پا گرد و هم قسمت پله ها دارای ارتفاعی بیشتر از ۹۰ سانتی متر باشند. در حالی که ارتفاع مناسب برای ساختمان ها تجاری و اداری در قسمت پله ها ۹۰ و در قسمت پاگرد ۱۱۰ سانتی متر هم می تواند باشد.

چند نکته ی تکمیلی برای انتخاب بهترین نرده

میخواهیم به نکات تکمیلی برای انتخاب بهترین نرده بعد از آشنایی با انواع نرده راه پله و ارتفاع مناسب آن، اشاره کنیم. نکاتی که هر کدام به نوبه ی خود تاثیر بسزایی در کیفیت خرید شما دارند:

  • نرده هایی که برای فضای بیرونی هستند باید خصوصیات مجزایی نسبت به نرده های فضای داخلی داشته باشند، پس هنگام خرید حتما به این موضوع توجه کرده و آن را مطرح کنید تا فروشنده پیشنهاد های مناسبی ارائه دهد.

  • List Itemنرده هایی که سطوحی صاف و بدون برآمدگی و یا تو رفتگی دارند، مناسب تر هستند زیرا از بروز اتفاقات آسیب زا جلوگیری می کنند. گفتنی است در صورتی که برآمدگی و یا تو رفتگی ای هم وجود داشته باشد باید منحنی و یا صیقلی باشد تا مانع از بروز هر گونه آسیبی شود.

  • همان طور که ذکر شد طرح نرده باید متناسب با سبک نما و دکوراسیون ساختمان انتخاب می شود. از آن جایی که جزئیات در سبک کلاسیک حرف اول را می زند؛ پایه ها و ایستگاه نرده هایی که با این سبک هماهنگ هستند، دارای کنده کاری و منبت کاری هستند. در سبک معاصر نیز باید نمونه هایی که پایه های ساده با جزئیاتی کمتر از سبک کلاسیک دارند را انتخاب کنید. و اما برای سبک مدرن ایستگاه ها فاقد جزئیات بوده و پنل شیشه ای جایگزین پایه ها می گردد. گفتنی است مواردی که گفتیم تنها چند مثال برای انواع و اقسام سبک ها هستند.

  • تناسب رنگ نیز از نکات مهم دیگر در انتخاب بهترین نرده راه پله است، زیرا رنگ این بخش از هر ساختمانی تاثیر بسزایی بر ظاهر و دکوراسیون آن می گذارد.

  • و در آخر لازم است به یکی از مهم ترین نکات یعنی قیمت انواع نرده راه پله اشاره کنیم. در واقع بهتر است در کنار بررسی معیار های کیفی و ظاهر، قیمت همه ی مدل های مد نظر خود را بپرسید، جچا که هر مدل و سبکی از قیمت مجزایی برخوردار است. با توجه به این نکته در نهایت می توانید بر اساس بودجه ی خود بهترین مدل را انتخاب کنید.

  • لینک کوتاه مطلب:https://bit.ly/3tvgnX5

برای خرید بهترین نرده راه پله کارشناسان ما همیشه آماده به ارائه خدمت هستند. درگاه های خرید را در اختیار همه ی متقاضیان گذاشته ایم. به نحوی که با کمی وقت می توانید درجه یک ترین نرده را برای راه پله هر ساختمانی تهیه کنید.

سوالات متداول

خرید حفاظ راه پله از صنایع حفاظ لند چه مزایایی دارد؟

اسید شویی قبل از رنگ کاری، استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک ،طرح های متنوع و زیبا، جوشکاری CO2 دوطرفه و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه.

بهترین نوع نرده راه پله کدام است؟

انتخاب نوع نرده وابسته به سلیقه کارفرما، محل و موقعیت پروژه متفاوت است. شما میتوانید به صورت رایگان با کارشناسان ما به شماره +989107500478 مشاوره داشته باشید.

برای رنگ کاری حفاظ راه پله از چه نوع رنگی استفاده می شود؟

باکیفیت ترین نوع رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای.

حفاظ لند از چه نوع جوشکاری در نرده راه پله استفاده می کند؟

تمام جوشکاری ها بصورت جوش دوطرفه CO2 انجام می شود.

مراحل عقد قرارداد

  1. ارسال پیش فاکتور

    پس از مشاوره و بازدید، پیش فاکتور ارسال می شود.

  2. عقد قرارداد

    بعد از پرداخت پیش فاکتور، عقد قرارداد می کنیم.

21 دیدگاه دربارهٔ «نرده راه پله | لیست قیمت 29 فروردین ماه»

  1. میثم مومی وند

    ممنونم از مطالب مفیدی که در سایت قرار دادین تا بتونیم ازشون استفاده کنیم و اطلاعاتمون بره بالا و هم در انتخاب به ما خیلب کمک می کنه که با اطلاعات خربد انجام بدیم . فوق الغاده مطالب اموزنده ی بودن و من با اینکه اصلا هیچ سر رشته ای تو ایت زمینه ندارم ولی خیلی از سایتتون یاد گرفتم . امیدوارم که کیفیت کارتون هم به اندازه ی سایت و مطالب خوبتون ، خوب باشه .
    انشالااه خدا به کسب و کارتون برکت بده و هر روز موفق تر از دیروز عمل کنین. خسته نباشید . عالیییییییییی بود عالی

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای مومی وند عزیز
      امیدوارم‌حالتوم خوب و‌ خوش باشه
      ممنونم از اینکه حوصله ره خرج دادین و‌ مطالب سایت رو‌مطالعه کردید
      خوشحالیم از این که مطالب براتون مفید واقع شده و باعث گذاشتن چنین کامنتی شده است
      ما در مجموعه ی حفاظ لند سعی بر ان داریم‌که بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به کشتربت عزیزمون ارايه کنیم
      انشاالله در اینده از ما خرید بفرمایید متوجه کیفیت محصولات ما خواهید شد
      ممنونم
      ممنونم از همراهی گرم و صمیمانه ی شما
      انشاالله در تمام مراحل زندگی پیروز باشید
      روزگار به کام‌
      خدا نگهدار

  2. سلام و درود
    واقعا عکسهایی که گذاشتین کارهای اجرا شده ی سرکت خودتون است؟
    واقعا بسیار زیبا و جذاب هستند
    ادم می مونه کدوم رو‌انتخاب بکنه
    خیلی با ظرافت و تمیز و با سلیقه کار شدند
    من ساختمانم در حال ساخت هست و اگر به نرحله ی نازک کاری و نصب حفاظ در و نرده راه پله و خفاظ بالکن برسم‌حتما با شرکت شما تماس خواهم گرفت

    ممنونم از سایت بسیار خوبتون و اطلاعات مفیدتون
    باید یه دست مریزاد به تمامی عوامل صنایع حفاظ لند بگم که مشخصه بسیار با نظم هستند و کار اصولی انجام میدهند
    انشاالله موفق و‌ موید باشین

    1. سلام و‌عرض ادب خدمت شما جناب اقای جوادی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      اکثر کارهایی که در سایت اپلود شده کار اجرایی تیم حفاظ لند می باشد و شما برای دریافت کاتالوگ کامل محصولات ما می توانید با شماره ی +989107500478 تماس بگیرید تا همکارانم براتون فایل کاتالوگ ها رو ارسال کنین
      هم چنین برای اندازه گیری و هماهنگی وقت بازدید خود می تونین با شماره ای که گفته شد تماس حاصل بفرمایید
      برای انجام کارهای حفاطتی پروژه ی در حال ساختتون در خدمتتون هستیم
      ممنونم از الطاف شما
      روز خوبی داشته باشید
      خدا نگهدار

  3. سلام و روز بخير خدمت شما
    من يه ساختمان در حال ساخت دارم كه براي راه پله ي اون دنبال حفاظ پله مي گشتم كه با شركت شما اشنا شدم
    با توجه به اينكع بودجه اي كه براي اين كار در نظر گرفته شده بسيار محدوده
    ميخواهم بدونم كه شما چه پيشنهادي مي دهيد كه هم به لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه باشد و هم ايمني لازم رو داشته باسد
    كدوم مدلهاتون سبك ترين مدل بين نرده هاتون هست ؟
    براي دريافت مشاوره رايگان با چه شماره اي مي تونم تماس بگيرم
    ممنونم ميشم از راهنمايي هاي شما در اين زمينه بهره مند شم

    1. سلام‌
      ‌عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      حفاظ نرده راه پله ی ما در مدل های مدرن قرفورژه لوکس و سی ان سی تولید می سود که حفاظ راه پله ی مدرن از بین ان ها دارای قیمت مناسب تر می باشد و وزن کارها هم نسبت به کارهای دیگه بسیار سبک هستند و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند
      برای دریافت کاتالوگ کامل محصولات و لیست قیمت و‌ تعیین وقت مشاوره و وقت بازدید می تونین با شماره ی +989107500478 تماس بگیرید
      ممنونم از هم اهی شما
      امیدوارم خوب راهنماییتون کرده باشم
      روزتون بخیر

  4. سلام خسته نباشید میگم خدمت شما و همه ی عوامل حفاظ لند
    ساختمانی در خیابان سهروردی دارم‌که حدودا پنجاه و هفت عدد پله در راه پله دارد و با توجه به این که نمای ساختمان و‌کاا سبک ساختمان مدرن است از نرده ی راه پله ی مدرن می خوام استفاده کنم و عین همون حفاظ ها رو‌می خوام برای بالکن هم استفاده کنم که باهم هماهنگ باشند
    برای این که کاتالوگ کامل محصولاتتون رو ببینم برای چه شماره ای پیام بفرستم ؟
    ممنون می سم راهنماییم بفرمایید
    در اخر بسیار سپاس گزارم از سایت مفید و خوبتون
    روزگار به کام
    خدا نگهدار

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شالچی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات ما به خصوص در حفاظ‌های راه پله مدرن می توانید با شماره +989107500478 تماس بگیرید تا کارشناسان از طریق تلگرام و واتساپ آنها را براتون ارسال کنند تا ببینید و بتونید از بین آنها انتخاب فرمایید حفاظ های مدرن دارای تنوع بسیار بالایی می باشد که می توانید هر یکی از آنها را که انتخاب کنید براتون بسازیم برای اینکه کارشناس بیان برآورد هزینه انجام بدن باید با شماره +989107500478 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناسان بیان و شرایط پروژه را ببینن و اندازه ها را برداشت کنند بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید این خدمات استفاده کنید همچنین امکان زدن مدلی که برای حفاظ راه پله انتخاب می کنید روی بالکن نیز وجود دارد که با یکدیگر هماهنگ کامل داشته باشد
      ممنونم از همه شما امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روزتون بخیر خدانگهدار

  5. سلام
    خوبين
    من براي واحد دوبلكسم يه نرده ي راه پله مي خوام كه چون قراره در فضاي داخلي نصب بشه مي خوام خيلي لوكس و زيبا باشه
    و قيمت برام اهميتي نداره ولي كيفيت كار خيلي برايم مهمه
    حدودا هجده تا پله داريم كه به صورت گرده و دو طرف پله بايد حفاظ بخوره
    مي خواستم بدونم ايا شما حفاظ نرده ي راه پله ي گرد هم كار مي كنين يا فقط صاف؟
    براي گرفتن وقت بازديد كه كارشناستون بياد و اندازه ها وا بر داره با چه كسي و با چه شماره اي بايد تماس بگيرم؟
    لطفا راهنمايي كنين

  6. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ایمان بو عزیز
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    برای دریافت کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره +989107500478 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون و محبت کنید تا کارشناسان براتون آن ها را ارسال کنند و بتونین بین مدلها انتخاب داشته باشید
    نرده راه پله به صورت گرد هم ما تولید می‌کنیم که جزو تخصصی ترین کارهای ما می باشد و اینکه برای اینکه کارشناسان بیان بازدید انجام بدن آدرس خودتون رو به کارشناس فروش ما بدین تا براتون وقت بازدید هماهنگ کنند و خدمتتان برسن برای هم بازدید و هم دیدن شرایط پروژه روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  7. برای دیدن انواع نرده حفاظ راه پله تولیدی شرکت شما میتونم به کجا مراجعه کنم ؟
    من یه ساختمون ای دارم که تو مراحل پایانی است و میخواستم برای راه پله اون از حفاظ های نرده شما استفاده کنم البته به صورت یکطرفه است این پله و یه قسمتش دیواره و فقط برای یک قسمتش از حفاظ پله شما می خوام ولی حدود ۸۰ تا پله هست
    میخواستم کارشناس عزیزتون بیان و از کار ما بازدید کنند و متراژ کارمان را بردارند و بین کار های مدرن که مناسب راه پله هست به ما معرفی کنند که بتونیم سفارش خودمون رو ثبت کنیم

  8. سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه کارکنان صنایع فلزی حفاظ لند امیدوارم که حالتون خوب باشه من دنبال نرده راه پله استیل میگشتم که با سرچ در گوگل با شرکت شما آشنا شدم میخواستم بدونم که برای دیدن انواع مدل نرده راه پله استیل باید به کجا مراجعه کنم و آیا شما تولید کننده اینگونه حفاظ ها هستید و قیمتشون از چند تومن شروع میشه
    قیمت های شرکت های مختلف خیلی متفاوته
    می خوام بدونم که چه فاکتورهایی تاثیرگذار هستش رو قیمت و چه جنسی مناسب هستش و کدوم یکی بهتر از همه است که من بتونم انتخاب کنم دنبال یه جنس استیل خیلی با کیفیت عالی میگردم متشکر میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید روزتون خوش خدانگهدار

  9. سلام و احترام خدمت شما من حفاظ پله هایی که الان دارم به صورت فلزی است و می‌خواستم آنها را بکنم و از نرده راه پله چوبی استفاده کنم میخواستم بدونم آیا شما نرده پله چوبی هم دارید
    برای اینکه من محصولات تون رو ببینم باید با چه شماره ای تماس بگیرم که برای من انواع مدل نرده راه پله چوبی ارسال کنند و بتونم ببینم اونها انتخاب داشته باشم و همچنین می‌خواستم لیست قیمت محصولات چوبی تون رو هم داشته باشم و ممنون میشم بفرمایید که چقدر زمان لازمه برای این که حفاظ های چوبی آماده بشه و برای ما بیاید نصبش رو انجام بدین ممنون از شما و سایت خوبتون خداحافظ

  10. سلام خسته نباشید سایتتون رو خیلی بالا پایین کردم ولی متاسفانه تصاویر نرده راه پله استیل رو ندیدم میخواستم بدونم برای دریافت تصاویر نرده های راه پله استیل شما باید به کجا مراجعه کنم یا تماس بگیرم که شما آن ها را برای من ارسال کنید یا اینکه به صورت کاغذی می‌توانید برای آدرس منزلمان بفرستین که مدل اونها رو داشته باشم
    متاسفانه هر مدلی در سایت شما دیدم به جز حفاظ استیل
    برای اینکه مدل های استیل رو داشته باشم باید چی کار کنم و اینکه شما از چه استیلی استفاده می کنید ممنون اگه توضیحات در مورد کارتون به من بدین که بتونم انتخاب کنم خداحافظ

  11. سلام و عرض ادب از یزد مزاحمتون میشم میخواستم بدونم برای دیدن تصاویر نرده راه پاه بیشتر باید چیکار کنم مدل هایی که تو سایتتون گذاشتین خیلی محدوده و من می خوام مدلهای کامل‌تری ببینم آیا فقط همین‌ها را تولید می‌کند یا نه اینجا فقط تعداد کمی از تصاویر پله های اجرا شده رو گذاشتین ممنون میشم بفرمایید که باید با چه شماره تلگرام و واتساپب در تماس باشم
    که برام کاتالوگ ارسال کنند آیا برای یزد هم خدماتتان را ارائه می‌دهید یا باید خودم سفارش بدم واندازه بزنم و از شما خرید کنم ممنون میشم توضیح بدین که اندازه زدن پله به چه صورتیه که ما خودمان اندازه ها را بزنم و سفارش را از طریق شرکت شما به ثبت برسانم

  12. ویلای دوبلکس در منطقه اندیشه کرج دارم که میخواستم برای نرده های راه پله اون از حفاظ های فرفورژه شما استفاده کنم ولی تعداد مدل هایی که در سایت گذاشتین خیلی کمه برای اینکه تصاویر نرده راه پله فرفورژه را ببینم باید چیکار کنم آیا میتونم ازتون وقت بازدید بگیرم که کارشناس زمانی که اومد کاتالوگ محصولات فرفورژه شما را هم بیاره و ما بتوانیم به صورت حضوری انتخاب کنیم و طبق انتخابی که کردیم برای ما پیش فاکتور بفرستین که ما بتونیم پرداخت را انجام بدهیم و سفارش خود را به شما بدهیم و بفرمایید که چقدر زمان میبره که آماده بشه این حفاظ ها و البته بگم که پله ما به صورت گرد است و به صورت دو طرفه نیاز به حفاظ راه پله داره

  13. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما دست اندرکاران صنایع فلزی حفاظ لند
    من سایت شما را از یکی از بستگان خودم گرفتم که براشون یه کار حفاظتی انجام داده بودین و حفاظ روی دیوار نصب کردین که از کیفیت کار شما خیلی راضی بود و به من پیشنهاد داد برای نرده های راه پله خودم از کارهای شما استفاده کنم فقط میخواستم بدونم جدیدترین رنگ نرده راه پله که تولید میشه چه جوری هستش و من میتونم بین چه رنگهایی انتخاب داشته باشم چون ساختمان ما تزیینات طلایی دارد و می خواهم که تقریبا مثل اون باشه و از این مدل های جدید باشه ممنون میشم اگه راهنمایی بکنید و در این باره به من توضیحاتی ارائه بدین که من در اسرع وقت مزاحمتون بشم و خریدم رو از سایت شما انجام بدهم

  14. خسته نباشید من یک دفتر دوبلکس معماری دارم که در آن کار معماری انجام می‌دهم میخواستم برای پله های دوبلکس اون از حفاظ های پله استیل استفاده کنم میخواستم بدونم آیا جدیدترین مدل نرده راه پله استیل که تولید میشه چه شکلی هستش و من چه جوری میتونم اون ها رو داشته باشم و عکسشون رو ببینم و بین آنها انتخاب کنم من دنبال یه کار خیلی باکیفیت و لوکس میگردم و به خاطر همین است که این حفاظ های استیل را انتخاب کردم می خواستم در موردشون توضیح بدهید و همچنین یک پیش فاکتور برای من صادر کنید که من بتونم طبف اون تصمیم بگیرم و سفارش خودم را از طریق شرکت شما انجام بدم به این که این حفاظ ها به صورت آماده هست یا باید تولید بشه طبق سفارش

  15. برای دیدن جدیدترین مدل نرده راه پله چوبی تولیدی شرکت شما باید با چه شماره ای تماس بگیرم و ممنون میشم اگر آدرس پروژه هایی که در آن نرده راه پله چوبی اجرا کردید رو برام بفرستید که من بتونم از نزدیک برم ببینم
    ممنون میشم با مدیر ساختمان پروژه های اجرا شده هماهنگ بفرمایید که برم آن ها را از نزدیک ببینم ببینم که تراشکاری چوب های شما به چه صورت انجام گرفته اگر خوب بود و خیلی تمیز این کار انجام شده بود من هم آن را به شرکت شما بدهند چون بدون هیچ آشنایی با شرکت شما می خوام سفارشم را ثبت کنم و منطقب است قبلش برم کارهای شما را ببینم و اگر مورد تایید بنده بود اون ها رو به شما بدم انجام بدید

  16. سلام میخواستم بدونم آیا نرده راه پله را به استان های اطراف تهران ارسال می کنید؟

    1. سلام بله به تمامی استان ها و شهرستانهای ایران ارسال داریم بسته به حجم سفارش با باربرای نیسان یا خاور ارسال داریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا