درب فلزی

درب فلزی (Iron door) ای درب آهنی یکی از انواع درب‌های پر کاربرد در ساختمان‌ها و محوطه‌های مختلف می‌باشد. این درب همان‌طور که از نامش پیداست از فلزات (اغلب آهن) ساخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به بحث و بررسی در خصوص درب آهنی و قیمت بپردازیم. از آن‌جا که امروزه درب به عنوان یکی از المان‌های اساسی در معماری ساختمان شناخته می‌شود، موضوع را از جهت‌های مختلفی مورد توجه قرار می‌دهیم.

فرم محاسبه قیمت درب فلزی

خدمات جانبی درب فلزی

حمل و بارگیری درب فلزی برای تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.
جوشکاری درب فلزی به صورت دوطرفه انجام می شود.
جمع کل هزار تومان

در ادامه این مطلب خواهید دید که این درب‌ها چه ویژگی‌هایی داشته و انواع مختلف آن‌ها را خواهید شناخت. اگر قصد انتخاب نوع درب برای ورودی محوطه‌ خانه، حیاط یا ورودی ساختمان را دارید، بهتر است درب آهنی را به عنوان انتخاب‌های بسیار مناسب، بشناسید. برای اطلاع از آخرین قیمت درب آهنی و آهنی تماس بگیرید.

قیمت درب فلزی ساده حیاط

لیست قیمت درب فلزی 29 فروردین

لیست قیمت انواع درب فلزی آپدیت شده در تاریخ 29 فروردین

ردیفشرح خدمات و کالاواحدقیمت واحد (تومان)
1درب فلزی سادهکیلوگرم55
2درب آهنی فرفورژهکیلوگرم65
3درب فلزی مدرنکیلوگرم55
4درب آهنی CNCکیلوگرم65
5درب فلزی لوکسکیلوگرم75
لیست قیمت درب فلزی درجه یک برای 29 فروردین

محاسبه ساخت درب و پنجره فلزی

برای محاسبه ساخت درب و پنجره فلزی کافیست مساحت درب مورد نظر را محاسبه کرده و متر مساحت به دست آمده را در عدد 20 کیلو ضرب نمائید. به زبان ساده تر هر متر مربع درب فلزی برابراست با کیلو آهن درجه یک ساخته شده با ضخامت درب ساخته شده توسط حفاظ لند. برای محاسبه درب و پنجره فلزی بهترین فرمول در دسترس در حال حاضر همین فرمول می باشد.

بهترین درب و پنجره فلزی

بهترین درب و پنجره فلزی فارغ از مدل و نوع آن باید توسط سازنده مطمئن و با تجربه تولید شود و از هر لحاظ خدمات و کیفیت درب فلزی پشتیبانی شود . صنایع فلزی حفاظ لند با بیش از دو دهه تجربه در ساخت بهترین درب و پنجره فلزی به شما این اطمینان را می دهد که تمامی سازه های این مجموعه از بهترین مواد اولیه و پروفیل موجود در بازار تهیه و تولید می شود همچنین خدمات پس از فروش مجموعه حفاظ لند گواهی بر این مدعاست.

بهترین درب و پنجره فلزی

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.

Abc Company

CEO

جدیدترین درب فلزی حیاط

جدیدترین درب فلزی حیاط در بازار امروز درب فلزی مدرن و درب های فلزی CNC می باشد که در قسمت تصاویر و نمونه کارهای درب فلزی می توانید مشاهده کنید.

درب فلزی نفر رو ساختمان

درب فلزی نفر رو به این منظور ساخته می شود که یک نفر فقط از آن عبور کند و بیشتر برای ورودی آپارتمان ها استفاده می شود

درب های فلزی cNC

درب های فلزی مدرن ظاهر زیبا و شیک در عین حال ساده دارد که می توانید جلوه زیبایی به منزل یا محل کار شما بدهد. نمونه درب های فلزی مدرن را در قسمت تصاویر مشاهده نمائید.

دومین دربی که به عنوان جدیدترین درب فلزی حیاط می تواند انتخاب شود درب فلزی CNC می باشد که به علت قابلیت شخصی سازی که دارد این روزها سهم بزرگی از بازار را به اختیار خود در آورده است. شما می توانید طرح مورد علاقه خود را که می توان هر تصویر یا نوشته ای باشد بروی درب فلزی CNC خود پیاده کنید و از داشتن یک درب فلزی کاملا شخصی سازی شده لذت ببرید.

نحوه رنگ آمیزی درب فلزی

نحوه رنگ آمیزی درب فلزی در صنایع فلزی حفاظ لند کاملا به صورت الکترواستاتیک پودری می باشد. در ایت روش رنگ آمیزی درب فلزی پودرهای دارای بار الکترومغناتیسی با یک فرایند یونی بروی درب پاشیده می شود که به علت الکترومغناطیسی بودن این نحوه رنگ آمیزی درب فلزی ماندگاری و دوام بیشتری به رنگ درب فلزی می بخشد.

برای آشنایی با این نحوه رنگ آمیزی درب فلزی (الکترو استاتیک) در قیمت مقالات با این متد رنگ آمیزی بیشتر آشنا شوید.

بهترین رنگ برای درب آهنی

بهترین رنگ برای درب آهنی متد الکترواستاتیک می باشد که بالاتری به همین متد کاملا اشاره شد. بهترین نوع رنگ روغنی برای درب فلزی هم می توان گفت رنگی است که مقاومت و دوام زیادی داشته باشد.

اما چرا این متد بهترین رنگ برای درب آهنی می باشد ؟

مقدار دوام و عمر مفید رنگ دانه های این متد بسیار بالا می باشد که مواد اولیه آن از برند پوشش فام می باشد که در میان تولید کنندگان رنگ پودری جزوو بهترین ها می باشد.. در مجموع کیفیت بالای این متد که باعث افزایش طول عمر نقاط جوش می شود باعث انتخاب این روش به عنوان بهترین رنگ برای درب فلزی شده است!

چگونه درب فلزی را رنگ کنیم

برای رنگ کردن درب فلزی ابتدا باید یک آستر ضد زنگ انتخاب کرد که درب دچار فرسودگی و پوسیدگی نشود. حال باید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آستر خشک شده بزنیم. و باید چندین لایه رنگ را روی درب بزنیم.

انواع مختلف درب آهنی موجود در بازار

درب ضد سرقت رویه فلزی

درب ضد سرقت رویه فلزی یکی از مدل های موجود در بازار می باشد که برای مکان هایی که نیاز به امنیت بسیار بالایی دارند توصیه می شود و لی برای اماکن عمومی درب ضد سرقت رویه فلزی توصیه نمی شود.

درب ضد سرقت فلزی چینی

درب ضد سرقت چینی هم سهم کوچکی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است، دلیل عدم محبوبیت این درها عدم وجود خدمات پس از فروش برای درب ضد سرقت فلزی چینی بدلیل وارداتی بودن آن می باشد.

درب آهنی چهار لنگه

درب آهنی چهار لنگه نیز نوعی درب آهنی محسوب می شود که دارای 4 عدد لولا و امکان خم می باشد که مناسب بری اماکنی می باشد که نیاز به انعطاف درب ورودی دارد.

درب فلز و چوب

درب فلز و وچوب یکی از درب های رقیب درب چوبی می باشد که بدلیل استفاده از آلیاژ آهن در این نوع درب آن را به یکی از نسبتا محکم ترین درب های بازار کرده است.

آموزش طرح چوب روی درب فلزی

طرح چوب روی درب فلزی چگونه است؟ می توانیم به دو صورت این کار را اجرا کنیم روش اول اجرای طرح چوب روی درب فلزی است که هزینه نسبتا کم تری دارد و مورد بعدی انجام کار چوبی است که نسبت به جنس چوب قیمت آن متفاوت است.

درب با چهارچوب آهنی

اکثر درب های موجود در بازار با نام درب با چهارچوب آهنی شناخته می شود چرا که در بازار ایران اکثر درب ها با چهارچوب آهنی ساخته می شود و دلیل این امر استحکام بالا و عمر مفید طولانی این دربها در مقایسه با چهارچوب های چوبی می باشد.

آموزش ساخت درب فلزی پارکینگ

برای آموزش ساخت درب فلزی پارکینگ با بهترین متد شما می توانید از نمونه های ساخته شده توسط صنایع فلزی حفاظ لند دیدن کنید.

آموزش ساخت درب فلزی

برای آموزش ساخت درب فلزی شما نیازمند به آموزش تخصصی هستید و بعد از آموزش نحوه ساخت درب فلزی نیازمند به کسب تجربه هستید که به راحتی بتوانید در کار خود ماهر شوید ولی اگر برای خانه خود می خواهید این محصول را خریداری کنید پیشنهاد می شود که از محصولات صنایع فلزی حفاظ لند خریداری کنید.

عوامل موثر در قیمت درب آهنی حفاظ لند

قیمت درب آهنی رابطه‌ مستقیمی با میزان آهن یا فولاد استفاده شده در آن دارد. برخی از مدل‌های این درب با استفاده از حجم بالایی فلز ساخته می‌شوند و به ‌همان نسبت از قیمت بالایی برخوردارند. از دیگر سو یراق مورد استفاده در این درب (همچون قفل‌ها، لولاها و …) نیز بر قیمت درب آهنی موثر هستند. حفاظ پنجره که از نظر ظاهری می تواند در انتخاب این دربها تاثیر گذار باشد نیز از همچین شرایطی بهره مند شده است.

طرح درب یکی از نکات مهم دیگر است که تعیین کننده‌ میزان قیمت این دربها می‌باشد. نکته‌ مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم، نصب صحیح و اصولی درب است. دربهای آهنی بسیار سنگین هستند. به همین دلیل نصب دقیق و درست آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل برای نصب این دربها بهتر است تنها با کمک متخصصین با تجربه اقدام کنید.

ویژگی‌های درب فلزی حفاظ لند

استفاده از فلز به ویژه در ساخت بخش‌های مختلف خانه و ساختمان رواج فراوانی دارد. از این رو این ماده یکی از انتخاب‌های مناسب برای ساخت دربهای ورود می‌باشد. علت این امر وجود ویژگی‌های مختلف فیزیکی مناسب برای این منظور می‌باشد. در ادامه قصد داریم ویژگی‌های این نوع درب را از نظر بگذرانیم. با همراه باشید تا این ویژگی ها را به همراه مزیتها که با نرده بالکن تا حد زیادی هماهنگی دارند بررسی کنیم.

نحوه ساخت درب ریلی فلزی

نحوه ساخت درب ریلی فلزی به صورت کاملا مفصل در صفحه درب آکاردئونی پرداخته شده است که می توانید از طریق این لینک به آن دسترسی داشته باشید. درب های فلزی ریلی در بعضی مکان ها بسیار کار آمد هستند مانند برخی درب های فلزی پارکینگ یا ورودی کارخانه ها.

نحوه اجرای درب فلزی

نحوه اجرای درب فلزی در مجموعه حفاظ لند بدین صورت است که پس از تکمیل سفارش شما و ارسال درب فلزی کارشناسان فنی ما در محل نصب حاضر می شوند و چس از آماده سازی زیر ساز درب فلز یو آماده سازی چهارچوب درب فلزی را آماده نصب می کنند.

بهترین درب ضد سرقت فلزی

بهترین درب ضد سرقت فلزی از دید مصرف کنندگان و بررسی های زمینه ای که ما انجام دادیم انواع درب فلزی مدرن یا انواع درب فلزی ساده می باشد که در قسمت تصاویر و نمونه کارها می توانید نمونه آن ها را ببینید.

برای آشنایی بیشتر با بهترین درب ضد سرقت فلزی مقالات مرتبط در همین صفحه را بررسی کنید..

نحوه ساختن درب فلزی

نحوه ساختن درب فلزی در مجموعه حفاظ لند به صورت کانلا مدرن می باشد که پس از طراحی نقشه درب فلزی وارد مرحله برش و اسمبل می شود. در مرحله بعدی نحوه ساختن درب فلزی می توانیم به رنگ آمیری و کوره اشاره کنیم.

مزایای درب های آهنی

درب های فلزی نسبت به سایر جنس هایی که برای ساخت در مورد استفاده قرار میگیرد از مزیت های بسیار زیادی برخوردار هستند. امنیت و دوام زیاد این دربها از بارز ترین ویژگی و خاصیت آنهاست. در ادامه قصد داریم کمی جزئی تر و دقیق تر هر یک از این موارد را بررسی نماییم.

امنیت بالای درب آهنی محکم

یکی از مقوله‌های بسیار مهم در ساخت‌ و ساز ساختمان‌ها، توجه به امنیت می‌باشد. امنیت در حقیقت زمانی ایجاد خواهد شد که امکان هیچ گونه تعرضی به محیط خانه و ساختمان وجود نداشته باشد. برای فراهم آوردن امنیت پارامترهای مختلفی را میتوان رعایت کرد. از جمله‌ این موارد که بدون شک به خوبی با آنها آشنا هستید می‌توان به استفاده از سیستم‌های نظارتی، حفاظ پنجره و درب، حفاظ روی دیوار و … اشاره کرد. اما یکی از مهمترین اجزای ساختمان که نقش مهمی در جلوگیری از ورودهای غیرمجاز را دارد، خود درب اصلی است.

به همین دلیل استحکام کافی یکی از لازمه‌های درب می‌باشد. از دیگر مزایای درب‌ آهنی استحکام مناسب آن‌ می‌باشد. به این ترتیب که این درب‌ها به دلیل دارا بودن ساختاری صلب و مستحکم، در برابر تغییر شکل و نفوذ بسیار کارآمد هستند. از طرفی امکان نصب انواع قفل‌های ایمن و محکم بر روی این دربها امنیت آن‌ها را بالاتر می‌برد. برای افزایش امنیت دربها می توانید از حفاظ شاخ گوزنی نیز استفاده کنید.

رنگ درب فلزی حیاط

طرز تهیه بتونه برای درب فلزی

طرز تهیه بتونه برای درب فلزی شاید باعث تعجب باشد ولی تنها بتونه کاری برای چوب و دیوار نمی باشد بلکه صنایع فلزی نیز می توانند بتونه کاری شوند مانند درب و پنجره فلزی. به این صورت است بعد از سمباده کاری و تمیز کاری و قبل از رنگ آمیزی معمولی باید بتونه کاری شود. چهار چوب ها و گوشه های درب فلزی مکان هایی است که بیشتر بتونه کاری می شود. هنگام تهیه بتونه باید بتونه مناسب برای درب فلزی را خریداری همچنین برای انجام این کار باید دوره آموزش بتونه کاری درب فلزی را یاد بگیرید.

زیبایی درب های فلزی

گاهی هنگامی که در حال قدم زدن در کوچه هستید کافیست نگاهی به درب خانه‌های مختلف بیندازید. شاید کمی به قبل‌تر بروید به یادتان بیاید که هیچ‌ گاه چنین تنوعی را در میان انواع دربها ندیده‌اید. اما حقیقت امر این است که امروزه طراحی درب به یکی از مسائل بسیار مهم بدل شده است. انواع درب‌ها چه فلزی، آهنی و … در انواع طرح‌ها تولید می‌شوند.

درب‌ فلزی نیز به نوبه‌ خود از تنوع بالایی برخوردارند و مدل‌های گوناگون آن زیبایی خاص خود را دارند. زیبایی و تنوع این دربها از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی می‌باشد. به عنوان مثال می‌توان این دربها را بر اساس اندازه، ظریف کاری انجام شده بر روی آنها، مشبک بودن یا نبودن و … مورد توجه قرار داد. ساخت و طراحی زیبا در کنار انتخاب رنگ و رنگ‌ آمیزی حرفه‌ای، از دربهای آهنی انتخاب‌ هایی فوق‌ العاده چشم‌ نواز خواهد ساخت. البته باید توجه داشت که نوع درب و رنگ آن بهتر است بر اساس معماری بنا و محیط مورد نظر انتخاب شود. برای دریافت لیست قیمت درب فلزی تماس بگیرید.

آموزش پتینه کاری روی درب فلزی

آموزش پتینه کاری روی درب فلزی چگونه است؟ در ابتدا به مفهوم پتینه می پردازیم که به معنای یک لایه سبز یا قهوه ای است که روی فلزاتی مانند مس که اکسید می شوند که می توان به صورت تزئینی روی محصولات فلزی و غیر فلزی پیاده کرد.

دوام بالای درب آهنی

شاید بتوان درب آهنی را یکی از پر دوام‌ ترین انواع دربها دانست. این مسئله به دلیل استحکام اجزای سازنده‌ آن می‌باشد. البته طراحی دقیق و اصولی سبب خواهد شد تا این درب‌ها در گذر زمان از تغییر شکل و دفرمه شدن در امان باشند. اما اگر این‌ طور نباشد دربها پس از مدتی به سختی باز و بسته خواهند شد و نیاز به سرویس خواهند داشت. برای دریافت لیست قیمت درب فلزی تماس بگیرید.

درب آهنی ارزان

درب ضد سرقت فلزی در کرج

برای خرید درب ضد سرقت فلزی در کرج با کارشناسان فروش حفاظ لند در تماس باشید و درب ضد سرقت فلزی خود را به قیمت کارخانه تهران خریداری کنید.

خرید درب ضد سرقت فلزی در کرج با قیمت تعاونی و پروفیل درجه یک ارسال رایگان برای کرج.

انواع درب فلزی تک لنگه

انواع درب فلزی تک لنگه در صنایع فلزی حفاظ لند طراحی و تولید می شود شما می توانید پس از استعلام قیمت انواع درب فلزی حیاط تک لنگه مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنید.

درب های فلزی ورودی ساختمان

برای خرید درب های فلزی ورودی ساختمان یا همان درب فلزی از قسمت نمونه کارها مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از مشاهده نمونه کارها با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بهترین درب فلزی ورودی

بهترین درب فلزی ورودی با توجه به مواد اولیه کاربردی و توصیه تولید کنندگان درب فلزی مدرن می باشد که در قسمت تصاویر درب فلزی نمونه کارهای این نوع در را می توانید مشاهده نمائید.

درب آهنی در شیراز

برای سفارش درب فلزی در شیراز از طریق واتساپ و تماس به قیمت تهران! ارسال درب فلزی برای شیراز با کمترین هزینه از طریق باربری و خاور . برای خرید درب فلزی در شیراز با کارشناسان فروش مجموهع حفاظ لند در تماس باشید.

انواع درب آهنی ورودی منزل

یکی از نکات مهم در خصوص در های آهنی، تنوع در طراحی آنها می‌باشد. این دربها در شکل‌ها و مدل‌های مختلف طراحی می‌شوند. به عنوان نمونه میتوان نمونه‌های ساده و مشبک آن را مثال زد. همچنین در برخی از دربهای فلزی امکان استفاده از شیشه و یا آینه وجود دارد. چنین طراحی‌ ای سبب زیبایی دوچندان معماری و نمای خانه و ساختمان خواهد شد. برای دریافت لیست قیمت درب آهنی تماس بگیرید.

از طرفی دربها از منظر اندازه و ارتفاع نیز با یکدیگر متفاوتند. با توجه به طول دیوار و اندازه‌ حیاط میتوان دربی با تناسب اندازه‌ ای مناسب انتخاب کرد. دیگر نکات بسیار مهم در خصوص دربهای فلزی این است که با استفاده از جک‌های هیدرولیکی و موتور و سنسور می‌توان آنها را به دربهایی اتوماتیک تبدیل کرد. این اتفاق معمولاً در انواع پارکینگ ساختمان‌ها و ورودی حیاط باعث ایجاد فضایی مدرن و همچنین سهولت در رفت و آمد می‌شود.

نکات مهم در خصوص خرید درب‌ های فلزی

با توجه به ویژگی‌های مختلف این دربها، می‌توان نکات مهم و قابل توجه در خصوص آنها را حدس زد. در ادامه می‌خواهیم به نکاتی که در راستای انتخاب، خرید و نصب درب آهنی نیاز است که در نظر داشته باشید اشاره کنیم. حال که تصمیم به خرید درب فلزی گرفته‌اید، بهتر است بدانید که این پایان ماجرا نیست. شما باید سعی کنید تا درب آهنی مناسب با محل مورد نظر خود با قیمت مناسب پیدا کنید. اما چه مسائلی بر این انتخاب تاثیر گذارند؟

  • قطر دیوار
    بی‌شک قطر دیوار و مقاومت دیوارتان شما را در انتخاب دربهای سنگین‌ تر محدود خواهد کرد. به این معنا که هر چه دیوار کوچک‌ تر و باریک‌ تری دارد، مجبورید درب‌ هایی کوچک‌ تر با وزن کمتر استفاده کنید.
  • آب و هوای منطقه
    در هنگام انتخاب درب بی‌شک باید وضعیت اقلیمی منطقه‌ مورد نظر خود را در نظر داشته باشید. بارش زیاد باران، وزن باد تند و … از جمله عواملی هستند که در این انتخاب تاثیر می‌گذارند.
  • حریم خصوصی
    یکی از نکات مهم در انتخاب دربهای فلزی، توجه به این نکته است. اغلب برای محیط‌های کاری از درب‌های فلزی مشبک و پنجره‌ای استفاده می‌شود. گاهی افراد از استفاده از این نوع درب در محیط خانه‌ خود خودداری می‌کنند.

لیست قیمت درب آهنی با متریال درجه دو 29 فروردین

لیست قیمت انواع درب آهنی آپدیت شده در تاریخ 229 فروردین 1400

ردیفشرح خدمات و کالاواحدقیمت واحد (تومان)
1درب فلزی سادهکیلوگرم52
2درب آهنی فرفورژهکیلوگرم45
3درب فلزی مدرنکیلوگرم44
4درب آهنی CNCکیلوگرم58
5درب فلزی لوکسکیلوگرم73
لیست قیمت درب فلزی درجه دو برای 29 فروردین
خرید درب اهنی

حفظ و نگهداری درب فلزی

استفاده از فلز در ساخت انواع تجهیزات، یک امر معمول است. اما یکی از مشکلاتی که در این راستا به وجود می‌آید زنگ زدن فلز است. دربهای فلزی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل حفظ و نگهداری این دربها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برخی از دربهای آهنی از روکش خاصی برخوردارند که مانع ایجاد زنگ زدگی در آن‌ها می‌شود. استفاده از ضد زنگ و هم‌چنین رنگ مناسب از نکاتیست که باید به خوبی به آن دقت کرد. دربهای آکاردئونی نیز از نظر نگهداری شبیه به این نوع درب ها می باشند.

همچنین حفظ درب در مقابل باران و هم‌چنین تابش مستقیم نور آفتاب باعث افزایش طول عمر مفید درب می‌شود. برای این منظور میتوان از انواع آردوازها برای ایجاد سایه‌ بانی مناسب در بالای درب استفاده کرد.

در یک جمع بندی می‌توان گفت که درب فلزی دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

  • امنیت بالا
  • تنوع در طراحی (مدرن و کلاسیک و …)
  • زیبایی
  • دوام و طول عمر بالا
  • استحکام مناسب

قیمت درب فلزی نفر رو

قیمت درب فلزی نفر رو در تهران و شهرستان ها با قیمت تولیدی و ارسال برای سراسر کشور! برای بررسی قیمت درب فلزی نفر رو در بالای صفحه به لیست قیمت مربوط به درب فلزی نفر رو مراجعه کنید.

انواع درب آهنی مغازه

ساخت انواع درب آهنی مغازه با بهترین قیمت و مدل های متنوع در حفاظ لند. برای سفارش انواع درب آهنی مغازه با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

انواع درب فلزی مغازی تولیدی توسط حفاظ لند مدل های مدرن ، ساده ، CNC ، لوکس می باشد که از طریق تماس با کارشناسان فروش قابل سفارش می باشد.

درب فلزی در مشهد

برای خرید انواع درب فلزی در ساختمان مشهد با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. قیمت درب فلزی در مشهد با قیمت تولیدی در تهران برابرای می کند. شما می توانید با سفارش درب فلزی در مشهد خرید خود را از تهران تکمیل کرده و با پرداخت هزینه باربری قیمت تمام شده درب فلزی خود را کاهش دهید.

ساخت درب آهنی در اصفهان

ساخت درب فلزی در اصفهان با قیمت تولیدی در تهران با صنایع فلزی حفاظ لند. شما می توانید با اندک هزینه باربری درب فلزی خود را از تهران با قیمت تولیدی سفارش داده و با پرداخت هزینه باربری قیمت تمام شده ساخت درب آهنی در اصفهان را کاهش دهید.

درب فلزی در تبریز

برای سفارش درب فلزی در تبریز با ما در ارتباط باشید و پس از مقایسه قیمت ما با قیمت درب فلزی در تبریز متوجه خواهید شد که سفارش درب فلزی از تهران با پرداخت اندکی هزینه باربری به علت پایین بودن قیمت مواد اولیه در تهران به صرفه تر است .

برای مشتریان عزیزی که درخواست درب فلزی در تبریز را دارند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است که برای آگاهی از شرایط و چگونگی شرایط خرید درب فلزی در تبریز ی تونید با همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

چطور میتوانیم درب فلزی با کیفیت سفارش دهیم؟

کافیست با شماره +989107500478 تماس بگیرید تا کارشناسان ما دقیق ترین اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

آیا درب آهنی امن است؟

درب آهنی با توجه به جنس مستحکمی که داراست اگر طبق استاندارد های روز و با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته شود سطح امنیت بسیار بالایی را فراهم می‌کند.

زمان تحویل درب های فلزی چند روزه است؟

درب‌های فلزی وابسته به طرح و ابعاد سفارشی کارفرما زمان تحویل متفاوتی دارند.

نوع جوش درب‌های آهنی حفاظ لند به چه صورت است؟

تمام جوش‌ها CO2 دوطرفه هستند.

دریافت مشاوره رایگان

  1. تماس

    برقراری تماس +989107500478

  2. مشاوره رایگان

    استفاده از مشاوره حرفه‌ای از مجموعه حفاظ‌لند.

33 دیدگاه دربارهٔ «درب فلزی | لیست قیمت 29 فروردین»

  1. سلام و درود فراوان .
    برای ما در منطقه ی یوسف اباد تهران سال قبل یه درب فلزی نصب کردید. که ما خیلی از درب راضی هستیم . بابت اینکه شرکت شمارو انتخاب کردم خیلی خ.شحالم . قبلش تقریبا هیچ شناختی ار شرکتتون نداشتم ولی وقتی کارشناستون اومد و مارو راهنمایی کرد و خیلی فنی بودن و اطلاعات بالایی داشتند فهمیدم که بهترین انتخاب میتونه برای ما شرکت شما باشه . با اینکه از شرکتهای دیگه استعلام گرفته بودیم و شاید یکم تفاوت قیمت داشتن ولی ما بخاطر سابقه ی درخشان شرکت شما و پرسنل حرفه ای تصمیم گرفتیم از خود شما خرید رو انجام بدیم . ممتوتم از شما

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای ناظمی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      ممنونم از این‌که به ما اعتماد کردید و‌ سفارشتون رو به شرکت ما سپردین
      بسیار سپاس که نظر خود را با کا به اشتراک گذاشتین و این خودش باعث انرژی بیشتر ما برای تلاش بیشتر برای به صفر رسوندن مشکلات و‌تمامی کاستی ها در شرکت می باشد که بنونیم بهترین محصولات رو به مشتریان عزیز ارايه دهیم
      خوش حالیم از اینکه باعث رضایت مشتریان عزیزمون شدیم
      ممنونم از همراهی گرم و صمیمانه ی شما
      روزتون بخیر
      موفق و پیروز باشید

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران
    من حدودا دو‌هفته پیش سفارش خودم رو که یک درب فلزی فرفورژه ی بسیار زیبا بود تحویل گرفتم و نصاب ها تون بسیار عالی این درب رو برای ما در عرض چند ساعت نصب کردند و همچنین ساخت این در به صورت خیلی حرفه ای با تمام ظرافت انجام شده که هر کسی وارد منزل ما شده متوجه این درب زیبا شده
    دربی که برای ما نصب کردید در منطقه ی ۷ بود که ما از اینکه سفارش رو سپردیم به شرکت شما خیلی خوشخالیم و راضی هستین از انتخاب خودمون
    برای سفارش حفاظ روی دیوار هم بعد از عید انشاالله نزاحم شما خواهم شد
    خواستم از همه ی کارکنان خوب مجموعه خفاظ لند تشکر کنم
    ممنونم

    1. سلام‌ و عرض ادب خدمت شما جناب اقای شهبازی عزیز
      امیدوارم‌ خوب باشید و روزگار به کامتون باشه
      درب های شرکت حفاظ لند به سه دسته ی مدرن فرفورژه و لوکس تقسیم می شه که سما ار درب های طرح ترک فرفورژه استفاده کردید
      بسیار ممنون از کامنت خوبتون
      خوشحالیم که از مجموعه ی ما و پرسنل ما راضی بودید
      رضایت مشتری یکی از هدف های مهم ما در شرکت می باشد
      برای ثبت سفارش روب دیوارتون در خدمت شما هستیم
      و شرکت ار روز چهاردهم فروردین کار خودش رو شروع کرد که می تونین تماس بگیرید و وقت بازدیدتون رو هماهنگ بفرمایید
      ممنون از همراهب شما دوست عزیز
      موفق و‌‌ سر بلند باشید
      بدرود

  3. سلام
    خسته باشيد
    براي ما هفته ي پيش يه درب اوردين نصب كرديد كه بسيار از كارتون راضي بوديم
    و همسايه ي ما هم از وقتي در رو ديده به اين فكر افتاده كه در خونه خودشون رو هم عوض كنه كه من شركت شمارو به ايشون معرفي كردم
    فقط خاستم بدونم براي مايي كه شركت شما رو به ديگران معرفي مي كنيم و بازار يابي براتون انجام ميديم پورسانتي در نظر نمي گيريد ؟
    يا در خريد هاي بعديمون تخفيفي در نظر بگيريد
    يا بهمون كارت تخفيف بديم كه بين اشنايان پخش كنيم كه اونا هم راغب شن اد شركت شما خريد انجام بدن

    1. سلام‌ و عرض ادب خدمت شما جناب اقای نژادی
      امیدوارم حالتون خوب باشه و زندگی براتون سرشار از ارامش و سلامتی باشه
      دربی که برای شما نصب کردیم‌ محافظ لولایی روی درب خودتون بود که به صورت مدرن کار شده بود
      ممنونم از این که ما رو به دوستان خود معرفی می کنین
      برای مشتریان عزیزی که از ما خرید کردند و‌نا رو به دیگران معذفی کردند شرکت طرح های تخفیفی و تسویقی در نظر گرفته که شما می تومین برای اطلاع از جزییات ان با شماره ی +989107500478 تماس بگیرید تا همکاران بخش فروش برای شما توضییح دهند
      ممنونم از همراهی شما
      روزتون بخیر

  4. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ویلایی دارم در منطقه ی چمستان که برای درب پارکینگ و ورودی و درب راه پله دنبال درب فلزی می گردم که هم لاکچری باشه و هم زود ساخته بشه و به دستم برسه
    برای این که کاتالوگ محصولاتتون رو داشته باشم با چه شماره ای تماس بگیرم ؟ مدل هایی که در سایت قرار دادین خیلی کمم هستن
    سوال بعد این که
    برای شمال هم ارسال دارید
    شرایط پرداخت به چه صورت است
    و ایا خودتون میاید برای نصب ؟
    ممنون می شم به بنده مشاوره بدید
    ممنونم از پیج خوبتون
    موفق باشید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قانعی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره +989107500478 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو برای همکارانم بگید تا براتون از این طریق فایل کاتالوگ ‌ها و لیست قیمت را ارسال کنند می توانید از درب های لوکس و همچنین فرفورژه ما استفاده کنید و همچنین می توانید مستقیم از کارخانه سفارش خودتان را ثبت کنید شرایط پرداخت نقدی یا اقساطی می باشد که فروش اقساطیمپن به این صورته که مبلغی به عنوان پیش پرداخت واریز میشه و مابقی در ۶ قسمت می باشد و شرایط نقدی به این صورت که ۴۰ درصد به عنوان پیش پرداخت و مابقی مبلغ قبل از نصب تسویه گردد و هم می توانید از نماینده ما در استان مازندران خرید بفرمایید هم از خود کارخونه مستقیم سفارش بدید براتون نصاب میاد و کار و نصب کنه
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشی خدا

  5. سلام و خسته نباشيد
    نيازمند شش عدد درب فلزي براي ورودي خانه مي باشم كه از تركيب فلز و شيشه ساخته بشه و طرح هايي كه مهندس طراح در نقشه داده داري قوس در قسمت كتيبه ي درب مي باشد
    ايا قوس در قيمت ها تاثير داره و ايا شما اين كار رو انجام مي دهيد؟
    ما بيشتر در هاي لوكستوم مورد نظر ماست و دنبال يك مدل بسيار زيبا و پيچيده هستيم چون طراحي ساختمان به صورت نئو كلاسيك مي باشد
    مراحل سفارش به چه صورت مي باشد
    چقدر زمان ميبره تا درب ها اماده ي نصب شوند
    ممنونم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آل احمد و امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت کاتالوگ محصولات ما در خصوص درب فلزی می توانید با شماره +989107500478 تماس بگیرید و شماره تلگرام و یا واتس آپ خودتون رو بدید تا کارشناس فروش براتون ارسال کنند قیمت‌کار قوسی کمی افزایش قیمت دارد که برای اطلاع می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید و کار قوس دار نیز در مجموعه ما انجام می‌شود برای کارهای نئوکلاسیک و کلاسیک درب های لوکس و فرفورژه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که می توانید از آنها استفاده بفرمایید و طرحتون رو انتخاب کنید و سفارش تان را ثبت کنید حدوداً ۳۰ روزه کاری زمان میبره که در آماده بشه و نصب رو انجام بدهند البته بستگی به اندازه پروژه و همچنین انتخاب طرحتون داره روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  6. سلام خسته نباشید ببخشید می خواستم در مورد قیمت این درهای فلزی تون سوال کنم
    قیمت‌ها را در بالا دیدم فقط میخواستم بدونم ابعادی که ۱۲۰ در دو متر و نیم باشه چقدر قیمتش میشه و وزنش به چه صورته
    به طور معمول هر درب مدرن چقدر وزنش هست برای دونستن وزن کار باید با چه کسی در ارتباط باشم که منو راهنمایی کنن چون حس می کنم قیمتتون نسبت به جای دیگه کمی گرون هستش میخواستم بدونم یک در حدوداً چقدر برای من تموم میشه دربی که طرحش مدرن باشه
    و همینطور ممنون میشم بفرمایید که آیا شما درب فلزی آسانسور هم تولید می کنید یا فقط در های حیاط و نفر رو و پارکینگ مجاز تولیدات شما هستند

  7. سلام سوال داشتم در رابطه با درب فلزی آپارتمان میخواستم بدونم که مدل‌های این درها رو میتونیم از کجا تهیه کنیم و آیا امکان داره که کاتالوگ را به صورت فایل از طریق تلگرام و واتساپ با یکی از این برنامه ها برای ما بفرستین که ما بتوانیم بین آنها انتخاب داشته باشیم یا جایی رو دارید که ما بیاییم از نزدیک کار هارو ببینیم و با کیفیت کارتون آشنا بشیم و بتونیم حضوری از شما خرید بکنیم و اینکه بفرمایید چگونه قرارداد بسته میشه به صورت حضوری هم میشه قرارداد منعقد کرد یا فقط فروشتون به صورت آنلاین و مجازی ممنون از خدماتی که ارائه می‌دهیم خداحافظ

  8. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما ببخشید در مورد این درب فلزی سه بعدی من سوال داشتم میخواستم بدونم منظور از درب فلزی سه بعدی چیه که در بعضی از سایت ها در مورد فروش آنها گذاشتن یعنی چی دقیقا به صورت سه بعدی
    من اصلا متوجه نمیشم و چند بار سوال کردم متاسفانه پاسخ قانع‌کننده‌ای به ما ندادند ممنون میشم اگر شما در این رابطه با توضیحاتی بدهید که دقیقاً بدون منظور از در سه بعدی چه است
    یعنی قبلش طراحی سه بعدی می کنین یا ساختش سه بعدی است

  9. ابوالفضل

    سلام خسته نباشید عصر بهاریتون بخیر باشه من در رابطه با درب فلزی سه لنگه می خواستم با شما صحبت کنم من دربی دارم که ابعاد بزرگ و گنده ای داره می‌خواستم که به صورت سه لنگه برای من کار بشه
    می خواستم بدونم آیا امکان تولید درب سه لنگه برای شرکت شما امکان پذیر هستش و آیا میتونم طرح های شما را ببینم برای اینکه طرح های شما را داشته باشم که با خانواده بتونم از بین آنها انتخاب کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و شمارمو کجا بدم که برام از طریق تلگرام و واتساپ آنها را ارسال کنند ممنون میشم اگر من رو راهنمایی بفرمایید این درب رو برای یک از ویلا می‌خواهم که واقع در اطراف تهران هستش آیا برای اطراف تهران هم شما این کار را انجام می‌دهید یا نمایندگی دارید در آنجا که این کار را برای ما انجام دهند ممنونم از شرکت خوب شما خداحافظ

  10. سلام بابت مطالب خوبی که در سایتتون آپلود کردین بسیار سپاسگزارم خسته نباشید میگم به ادمین سایت امیدوارم که حالتون خوب باشه من به دنبال درب فلزی مغازه میگردم که می خوام اون رو برای جلوی در مغازه خودم نصب کنم میخواستم بدونم آیا شما نصب در برای مغازه هم دارین و یا فقط برای منازل مسکونی کار انجام می دهید آیا طرح های درب فلزی مغازه با سایر طرح ها متفاوته یا میشه از همان‌ها هم استفاده کرد
    آیا فرقی باهم دیگه داره
    متشکرم از شما که برای ما وقت میزارید و به سوالات ما پاسخ می دهید شاد و پیروز و سرحال باشید خداحافظ

  11. سلام به همه بروبچه های صنایع فلزی حفاظ لند انشالله که همیشه پر انرژی باشید و حال دلتون خوب باشه من در مورد درب فلزی شما سوال داشتم میخواستم در مورد مدل سی ان سی به من توضیح بدین که آیا امکان داره هر طرحی که ما به شما می‌ دهیم روی درب فلزی پیاده کنید و یا خیر یه سری طرح های خاصی را خودتان طراحی کردین که آنها فقط قابل اجرا هستند واقعیتش من خودم یه طرح دارم که خودم طراحی کردم میخواستم این فایل رو براتون بفرستم که اگر امکان اجرای آن برای شما وجود داره که کارم رو دست بگیرید و برای شما بیعانه پرداخت کنم و کارم رو شروع به ساخت کنید و ممنون میشم بفرمایید که چقدر زمان میبره طرحهای سی ان سی اجرا بشه حداقل و حداکثر زمان تحویل درب رو به بنده بگین متشکرم از شما خداحافظ

  12. سلام خسته نباشید من یه باغ دارم که قسمت آشپزخانه اون از قسمت خود ساختمان جداست و در کنار بنا ساخته شده برای این که بوی بد مواد غذایی و سرخ کردنی و داخل خونه نیاد این کار را انجام دادیم حالا میخواستم برای اون یه دونه از درهای فلزی شما استفاده کنم میخواستم بدونم آیا مدل هایی دارید که به درد درب فلزی آشپزخانه بخوره و من بتونم بین آنها انتخاب داشته باشم
    طرحی که می خوام چیز پیچیده‌ای نیست
    می خوام طرح ساده و مدرن داشته باشم که بیشترش رو شیشه داشته باشه آیا شما از این طرح هایی که شیشه‌های بزرگ دارند تولید می‌کنید
    البته در چند نمونه از عکس هایی که ساخته بودین و عکسشو در بالا گذاشتین دیدم من عین همون طرح فقط کوچکتر برای آشپزخانه ویلام می خوام ممنون میشم منو راهنمایی کنید خداحافظ

  13. سلام خسته نباشید عصر تون بخیر باشه من در مورد درب فلزی سوال داشتم میخواستم بدونم آیا شما درب فلزی فرفورژه هم تولید می کنید و قیمت آنها که در بالا نوشتین آیا درسته و قیمت به روز محصولات تون است و یا قیمت‌ها تغییر کرده من از درهای فرفروژه خیلی خوشم میاد چون ساختمانی که ساختم حالت کلاسیک دارد و بیشتر هم این فرفورژه ها به دردش میخوره میخواستم بدونم یه دری که ابعادش سه و نیم متر در چهار و نیم متر ارتفاع داره چقدر در میاد و آیا امکان داره که این در بصورت دولنگه اجرا بشه یا نیاز داره که بیشتر از دو لنگه باشه ممنون اگه توضیحاتی در این رابطه به من بدین که بتونم تصمیم گیری کنم روزتون بخیر خداحافظ

  14. سلام و درود خدمت شما من در مورد درب فلزی اکاردئونی سوال داشتم آیا امکان نصب محافظ ها روی درب پارکینگ هم امکان‌پذیر هستش و آیا میشه از این در های محافظ استفاده کرد همچنین می خواستم اگه امکان داره روش جک برقی بزنید که با ریموت در رو باز و بسته کنید و باز و بسته شدنش سخت نباشه
    آیا این امکان برای درب فلزی اکاردئونی وجود داره ابعاد درب پارکینگ مون حدود ۳ متر در ۳ و نیم متر هست ممنون میشم اگه توضیح دهید و بفرمایید که برای درخواست بازدید باید با چه کسی تماس بگیرم و کی می‌توانند کارشناس تون بیان و ما را راهنمایی کند

  15. سلام خسته نباشید من می خوام برای اتاقهای خوابمون از درب های فلزی شما استفاده کنم آیا امکان اجرای درب فلزی روی اتاق خواب وجود داره و یا من می‌خواستم این درب فلزی اتاق یه جوری باشه که حالت طرح چوب داشته باشه ولی داخلش از فلز باشه که امنیت بالاتری داشته باشه و ایمن و قوی باشه
    جایی که می خوام براشون از این درها بذارم در خارج از شهر و در باغ قرار داره که اطراف ان ساخت و ساز انجام نشده و به خاطر اینکه یک امنیت ضعیف هست می خوام این کارو انجام بدم و کل اتاق ها رو براش درب فلزی بزنم آیا برای اتاق و برای ابعاد کوچک طرحهایی دارید که من بتونم اونها رو ببینم و بین آنها انتخاب کنم یا اصلا امکان اجرای این درب برای روی اتاق وجود داره متشکرم از شما خداحافظ

  16. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من از اداره برق مزاحم می‌شم و می‌خواستم برای یک قسمت از درب ساختمان اداری یکی از این درب فلزی شما رو بزنم می خواستم بدونم آیا شما درب فلزی اداری هم تولید می‌کنید که حالت رسمی داشته باشه و به صورت فرفورژه و یا لوکس و این طورها نباشه می خوام طرحی ساده باشه و فلزی باشه و کمترین استفاده از شیشه و فضای خالی در آن وجود داشته باشه و اینکه ما با توجه به اینکه اداره هستیم باید نصب در در ساعات اداری برای ما انجام بپذیره ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید و بفرمایید که امکان تولید این نوع درب برای شما وجود داره و یا خیر خداحافظ

  17. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من از اداره برق مزاحم می‌شم و می‌خواستم برای یک قسمت از درب ساختمان اداری یکی از این درب فلزی شما رو بزنم می خواستم بدونم آیا شما درب فلزی اداری هم تولید می‌کنید که حالت رسمی داشته باشه و به صورت فرفورژه و یا لوکس و این طورها نباشه می خوام طرحی ساده باشه و فلزی باشه و کمترین استفاده از شیشه و فضای خالی در آن وجود داشته باشه و اینکه ما با توجه به اینکه اداره هستیم باید نصب در در ساعات اداری برای ما انجام بپذیره ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید و بفرمایید که امکان تولید این نوع درب برای شما وجود داره و یا خیر خداحافظ

  18. سلام و عرض ادب ممنون از مطالب سایتتون من دنبال یه درب فلزی ارزان قیمت می گردند میخواستم بدونم بین طرح هایی که شما تولید می‌کنید کدوم یک ارزان ترین قیمت رو داره چون جایی که می خوام این درها رو بزنم خیلی جای مهمی نیستش و واسه همین می خوام کم هزینه کنم دنباله دربی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی میگردم از شما تشکر می کنم که من رو راهنمایی کنید و بفرمایید که همچنین دربی دارید که فقط قیمتش خیلی پایین باشه مدل در اصلا ذره ای برام مهم نیست هرچی شد فقط این که ارزون باشه متشکرم از شما خداحافظ

  19. سلام خسته نباشید من یک مجموعه بین راهی در راه تهران به تبریز احداث کردم که شامل قسمت های مختلفی مثل رستوران پمپ بنزین مغازه و سرویس بهداشتی هستش که میخواستم برای سرویس بهداشتی اون از درب فلزی استفاده کنم سرویس های بهداشتی شامل ۱۲ عدد سرویس بهداشتی می باشد که من می خوام برای آنها از درب فلزی استفاده کنم میخواستم بدونم شما درب فلزی سرویس بهداشتی هم تولید می کنید یا اینکه تولید نمی کنید باید مدل هاش رو کجا ببینم و چه جوری سفارش بدم و آیا دوستان شما میان تا اونجا و برای ما اندازه گیری را انجام بدهند اگر اوکی هستش من با شرکت شما تماس بگیرم و سفارش خودم رو ثبت کنم متشکرم از شما و سایت خوبتون خداحافظ

  20. سلام خسته نباشید یک ساختمان ۶ طبقه به تازگی ساختم در خیابان اجاره دار تهران که میخواستم برای انباری اونها از دربهای فلزی استفاده کنم آیا شما درب فلزی انباری هم تولید می‌کنیپ و قیمت آن به چه صورت هست
    البته من در گوگل سرچ کردم درب فلزی انباری قیمت و سایت شما را برای من آورد میخواستم بدونم این در هایی که به صورت کاملاً ساده برای انباری استفاده میشن چند تومن هستند و هر کدوم چقدر تموم میشه حدود ۶ تا ما می ‌خواهیم آیا در این تعداد شامل تخفیف میشه یا خیر متشکرم از گروه صنعتی شما خداحافظ

  21. سلام خسته نباشید برای دیدن انواع درب فلزی مدرن شما باید به کجا مراجعه کنم که بتونم از نزدیک ببینم و حضوری خدمتتون برسم و بتوانم کیفیت کار و رنگ آنها را از نزدیک ببینم و بسنجم و اگر مورد تایید بود سفارش بدم من در حال بررسی هستم و دارم ببین محصولات شرکت های مختلف تحقیق و بررسی می‌کنم که و در نهایت هر کدام از این کارها که شرکت‌ها به دلم نشست می خوام که سفارشم رو ثبت کنم بفرمایید که باید به کدام آدرس مراجعه کنم که بیام از نزدیک کارهاتون رو ببینم و سفارش خودم رو انجام بدم متشکرم خداحافظ

  22. خسته نباشید آیا شما درب فلزی آماده هم داری چون من اصلا زمان و تایم ندارم که بخوام صبر کنم بسازید و خیلی عجله دارم
    می خوام بیام در رو آماده کنم و ببرم نصبش رو انجام بدم ممنون میشم بفرمایید که آیا شما در را به صورت آماده و از قبل ساخته شده به اندازه استاندارد در کار خانه دارید که من بیام بخرم و ببرم دری که دارم ۱۱۰ در دو متر و بیست هست و معمولاً این در ابعادش در هر جایی پیدا میشه ممنون میشم اگه بهم بفرمایید که من مزاحمتون بشم و خریدم رو از شرکت خوب شما انجام بدم

  23. سلام خسته نباشید عصر شما سروران بخیر باشه یه باغ دارم که توی اون یه دونه چاه کندم و میخواستم برای چاه اون از یک درپوش فلزی استفاده کنم آیا شما درب فلزی چاه آب هم تولید می کنید و اگه تولید نمی کنید ممنون میشم راهنمایی کنید که از کجا باید این رو بخرم و اگر شما تولید می‌کنید که بفرمایید قیمتش چنده و چقدر طول میکشه ساخته بشه البته همچین چیز خاصی نیست و فقط یه دایره است که باید تولید بشه و ممنون میشم منو راهنمایی کنید نیازی به نصب ندارم و خود من نصبش رو انجام میدم فقط می خوام خریدش رو از شرکت شما انجام بدم اگر تولید می کنید بفرمایید که با چه شماره ای تماس بگیرم و سفارش خود را ثبت کنم

  24. خسته نباشید من درب فلزی آسان باز شو می خوام آیا شما از این در ها تولید می کنید می خوام که برقی باشه و اصلاً با دست این کار را انجام ندهنم که سختم نشه و بتونم با ریمون باز و بسته کنم که برام سخته نباشه آیا شما این کار رو می تونید انجام بدین و اینکه هزینه ریل برقی چقدر میشه و هزینه خود در چقدر میشه
    بین چه مدلهایی میتونم انتخاب کنم
    مدل هاتون هم اینا هستش که در سایت آپلود کردین و یا مدل های بیشتری دارید کجا باید زنگ بزنم شماره تلگرام بدم که برام ارسال کنید و بتونم بینشون انتخاب کنم البته اینکه جک برقی برای من اولویت داره اگه برقی می‌زنید از شما سفارش بدم اگر نمیزنید برم یه جای دیگه سفارش خود را ثبت کنم خداحافظ

  25. سلام و درود فراوان خدمت شما عزیزان امیدوارم که حالتون خوب باشه من می خوام برای درب حال از درب فلزی استفاده کنم آیا شما ساخت درب فلزی حال هم دارید و یا نه آیا بین درب فلزی که تولید می کنید طرح چوب هم دارید که ما بتوانیم برای قسمت حال و نشیمن مون از آنها استفاده کنیم ما یه راهرو داریم که در ا در انتهای راهرو ورودی هال قرار داره و می خواهیم اونجا درب فلزی نصب کنین که هر موقه میریم بیرون در رو ببندم و هر موقع که می آیم آن را باز کنیم و یا اگه مهمون اومد اونجا رو باز کنم ممنون میشم مدل رو برام بفرستین که بتونم بین اونها انتخاب کنم و بفرمایید که چقدر طول میکشه در آماده بشه راستی اون قسمت که می گم هیچ چارچوبی نداره میخواستم بدونم آیا امکان نصب برای جایی که چارچوب نداره وجود داره یا نه

  26. ذوالفقاری

    خسته نباشید دنباا یه در دست دوم با قیمت مناسب برای حیات می گردم
    می خواستم ببینم آیا شما درب فلزی حیاط دست دو هم دارید و قیمت آنها چه جوری محاسبه میشه معمولاً در های دست دوم رو بر چه اساسی قیمت می دین
    آنها هم بر اساس وزن قیمت داده میشه و آیا مدل های متفاوتی داره که ما می‌توانیم بین آنها انتخاب کنیم یا دری که من براش نیاز به درب فلزی دارم ابعادش دونیم در سه متر است می خوام بدونم برای این ابعاد هم در دست دوم دارید که من بیام باهاتون حساب کنم و برش دارم ببرم و نصبش رو انجام بدم

  27. سلام خوبین
    من یه سفره خانه سنتی در منطقه پاسداران تهران به تازگی باز کردم که نیازمند یک درب فلزی سنتی برای ورودی اون هستم متشکر میشم اگر به من بفرمایید طرح های سنتی و یا اسلیمی شما رو میتونم از کجا دریافت کنم آیا شما تو کار تولید این نوع در ها هم هستین
    می خوام که به صورت فلزی باشه و به هیچ وجه چوبی نباشه که امنیتش بالاتر بره و میخواستم بدونم شما چه پیشنهادی دارید آیا امکان ساخت این درب ها برای شما مقدوره
    و اینکه بخوام کارشناس تون بیان و از کافه بنده بازدید کند باید با چه شماره ای تماس بگیرم و چه جوری وقت بگیرم که بیاد و منو راهنمایی کنه متشکرم از شما خداحافظ

  28. سلام خسته نباشید من مدیر امور مالی یک شرکت هستم که شرکت ما تو کار تولید نوشابه و همچنین آب معدنی هستش و سایر نوشیدنی های مجاز در ایران
    میخواستم ببینم آیا شما درب فلزی شیشه نوشابه هم تولید می‌کنید که در سفارش خیلی بالا به شما بدهم ما هر ماه سفارش های خودمون رو به تعداد بالا خرید می‌کنیم میخواستم ببینم آیا شما این کار می‌توانید برای ما انجام بدین و قیمت‌ها به چه صورت هست
    ما به صورت عمده می خواهیم از شما خرید کنیم و می‌توانیم برای قرارداد چند ساله خدمت شما برسیم که با همدیگه در مورد مسائل اولیه و منعقد کردن قرارداد صحبت داشته باشیم خداحافظ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا